Beste,De klant heeft de bestelling op zondag 23 december geplaatst. Aangezien wij vanaf 22 december tot 2 januari gesloten waren, hebben wij deze bestelling dan ook op 2 januari verzonden. Dat wij toen gesloten waren heeft op meerdere plekken op onze website gestaan en ook in de bevestigingsmail die de klant heeft ontvangen.Wat kunnen wij nog aan deze klacht doen?Met vriendelijke groet,Best regards,DeniseM:030 760 3910W:www.onlinetopgarden.com @:info@onlinetopgarden.com This electronic message transmission contains information which may be confidential or privileged. The information is intended to be for the use of the individual or entity named above. If you are not the intended recipient, be aware that any disclosure, copying, distribution or use of the contents of this information is prohibited. If you have received this electronic transmission in error, please notify me by telephone or by electronic mail immediately. Krijt B.V. is registered at the KvK Utrecht in the Netherlands, number: 58978925LET OP: Wij doen er alles aan om kenbaar te maken dat onze producten slechts bedoeld zijn voor legitiem gebruik. In geval van twijfel besluiten wij om niet te leveren. Op 27 dec. 2018, om 15:44 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: