Meest recente klachten

A. D.
5/12/2023

Na 1 maand nog niks geleverd

Beste, Op 5 november 2023 deed ik een bestelling bij Ninashop en die werd betaald met kredietkaart. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ook ontving ik nooit een track & trace of informatieve mail.Het is niet mogelijk dit bedrijf telefonisch te bereiken. Op de mails (reeds 3 mails verstuurd) die ik stuurde, krijg ik enkel een onpersoonlijk antwoord : Ik heb alvast de voorraad en leveringstermijn voor u opgevraagd.En daar blijft het bij.Wat moet ik doen om terugbetaald te worden?Ik kan niet eindeloos blijven wachten op de levering.Bedankt

Opgelost
C. K.
11/02/2021

retouradres klopt niet, email adres ook niet, ik kan nu niet retourneren

Beste ninashop.beIk bestelde een handtas Mona- Zwart bij u waar ik 59,91 euro voor heb betaald. Deze is aangekomen in goed orde echter ben ik niet tevreden over de kwaliteit en wil ik retourneren.Ik heb netjes uw retourbon van uw site gedownload waar het retour adres op staat en alle voorwaarden doorlopen. Echter kom ik er nu achter dat het adres wat u opgeeft niet klopt/onvolledig is.Ik heb u ook netjes gemaild op uw mailadres 'ínfo@ninashop.be' echter krijg ik automatisch gegenereerde antwoordmailtjes van datzelfde adres terug , die ondertekend zijn, door DPG Media, en ook hun briefpapier is gebruikt.Ik heb contact met hen opgenomen daar ik met u geen contact krijg, en er zal een onderzoek worden gestart.Graag wil ik een juist retour adres van u en mijn geld netjes teruggestort op mijn rekening na retour ontvangst.Groet,C. Kanhai

Opgelost
E. M.
3/01/2021

Handtassen 2 maand geleden besteld, geen levering en ninashop antwoord niet op mails

Beste,Ik bestelde in november 2020 twee handtassen, dewelke nog steeds niet geleverd zijn. Op mail mail van 18/12 werd gewoon niet gereageerd.Is dit oplichterij?

Afgesloten
K. P.
25/02/2019

Probleem met levering goederen

Bestelling met ordernummer 80004137 geplaatst op 8 januari j.l. (op naam van B. Ilsen). Ninashop heeft toen wel geleverd, maar dan wel in een verkeerde kleur. Het heeft me toen bijna 2 weken gekost om via de klantendienst van Ninashop een retourticket te verkrijgen om het foutieve product naar hen retour te sturen. Retourzending is hier vertrokken op 24/01/2019. Ninashop zou vervolgens het juiste product opsturen, maar dat is na een maand nog steeds niet gebeurd.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform