Terug

Probleem met levering goederen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Ninashop

25/02/2019

Bestelling met ordernummer 80004137 geplaatst op 8 januari j.l. (op naam van B. Ilsen). Ninashop heeft toen wel geleverd, maar dan wel in een verkeerde kleur. Het heeft me toen bijna 2 weken gekost om via de klantendienst van Ninashop een retourticket te verkrijgen om het foutieve product naar hen retour te sturen. Retourzending is hier vertrokken op 24/01/2019. Ninashop zou vervolgens het juiste product opsturen, maar dat is na een maand nog steeds niet gebeurd.

Berichten (6)

Ninashop

Naar: K. P.

26/02/2019

Geachte,Het klopt inderdaad dat deze handtas nog niet geleverd werd vermits dezejammper genoeg uit voorraad is.We doen meteen opnieuw navraag bij de leverancier en vragen hen om deze zospoedig mogelijk bij hen te leveren.De klant ontvangt een mail van zodra het pakket onderweg is naar hen, zokunnen ze levering online volgen via de website van Bpost.Met vriendelijke groeten,LauraKlantendienst NinaOn Mon, 25 Feb 2019 at 14:06,

K. P.

Naar: Ninashop

17/03/2019

We zijn ondertussen weer maar eens een aantal weken verder en nog steeds heb ik mijn bestelling niet mogen ontvangen.Daarom zou ik u willen verzoeken het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk volledig terug te storten op mijn rekening.

K. P.

Naar: Ninashop

01/04/2019

Weer maar eens de foutieve handtas ontvangen... bruin besteld... tot 2x toe taupe ontvangen.Graag een juiste handtas, en deze wordt retour gegeven na ontvangst daarvan.

Ninashop

Naar: K. P.

02/04/2019

Beste Katty,Door een bug in ons e-shopsysteem is het order van jouw handtas ergenshalverwege blijven steken.We waren ons hier bij Ninashop echter van geen kwaad bewust. Maar we zijnnatuurlijk wel enorm verveeld met het probleem.Spijtig genoeg is je gekozen handtas niet meer te verkrijgen. Wij zorgenervoor dat je jouw betaling terug ontvangt.Omdat je altijd wel een nieuwe handtas kunt gebruiken, geven we je eenkortingsbon van 15 euro korting op een volgende aankoop in onze shop en jeontvangt daarnaast als extra cadeautje ook nog de Nina Beautybox.Jouw persoonlijke kortingscode is:Nogmaals onze oprechte excuses.Team Ninashop.beOn Mon, 1 Apr 2019 at 10:43,

K. P.

Naar: Ninashop

05/05/2019

Spijtig genoeg heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. (De Beautybox is overigens wel aangekomen).

K. P.

Naar: Ninashop

17/05/2019

Hoewel nooit de gevraagde terugbetaling (of het correcte product) te hebben ontvangen markeer ik deze klacht als afgehandeld daar ik ondertussen (na 6 Mnd!) iemand heb gevonden die de betreffende handtas, weliswaar tegen een lagere prijs, wenst over te nemen.Voor mij kan deze zaak dus als afgerond beschouwd worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform