Terug

retouradres klopt niet, email adres ook niet, ik kan nu niet retourneren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: Ninashop

11/02/2021

Beste ninashop.beIk bestelde een handtas Mona- Zwart bij u waar ik 59,91 euro voor heb betaald. Deze is aangekomen in goed orde echter ben ik niet tevreden over de kwaliteit en wil ik retourneren.Ik heb netjes uw retourbon van uw site gedownload waar het retour adres op staat en alle voorwaarden doorlopen. Echter kom ik er nu achter dat het adres wat u opgeeft niet klopt/onvolledig is.Ik heb u ook netjes gemaild op uw mailadres 'ínfo@ninashop.be' echter krijg ik automatisch gegenereerde antwoordmailtjes van datzelfde adres terug , die ondertekend zijn, door DPG Media, en ook hun briefpapier is gebruikt.Ik heb contact met hen opgenomen daar ik met u geen contact krijg, en er zal een onderzoek worden gestart.Graag wil ik een juist retour adres van u en mijn geld netjes teruggestort op mijn rekening na retour ontvangst.Groet,C. Kanhai

Berichten (10)

Ninashop

Naar: C. K.

11/02/2021

Beste, We hebben je e-mail goed ontvangen en doen ons uiterste best je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. We hopen op jouw begrip te mogen rekenen wanneer dit door drukte helaas niet mogelijk is. Ook wij ondervinden de gevolgen van de coronacrisis- en maatregelen, waardoor een reactie iets langer op zich kan laten wachten. Misschien kan je in afwachting al wat op hln.be, demorgen.beof humo.besurfen? Je vindt hier niet alleen het belangrijkste nieuws van de dag maar ook onze laatste nieuwe aanbiedingen.Tot binnenkort!Lezersservice DPG Media DPG Media nv - beleid

C. K.

Naar: Ninashop

11/02/2021

Dit is wederom geen persoonlijk bericht, maar een gegenereerd bericht en ondertekend door DPG Media, die niet bekend is met ninashop.be. Hoe verklaart u dit? Een emailbericht is zo verstuurd, zo te zien, ik accepteer dit antwoord niet, en verwacht een gepaste persoonlijke reactie binnen 3 werkdagen.

Ninashop

Naar: C. K.

11/02/2021

Beste, We hebben je e-mail goed ontvangen en doen ons uiterste best je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. We hopen op jouw begrip te mogen rekenen wanneer dit door drukte helaas niet mogelijk is. Ook wij ondervinden de gevolgen van de coronacrisis- en maatregelen, waardoor een reactie iets langer op zich kan laten wachten. Misschien kan je in afwachting al wat op hln.be, demorgen.beof humo.besurfen? Je vindt hier niet alleen het belangrijkste nieuws van de dag maar ook onze laatste nieuwe aanbiedingen.Tot binnenkort!Lezersservice DPG Media DPG Media nv - beleid

Ninashop

Naar: C. K.

12/02/2021

Beste , Bedankt voor uw mail.Dit betreft webshop order 800024060.Het retouradres is wel degelijk correct, nl VDH/ Ninashop, Anthonis De Jonghestraat 86, 9100 Nieuwkerken-Waas.Gisteren werd doorgegeven dat betreffende handtas retour gaat komen.Van zodra deze opnieuw in ons bezit, gaan we over tot terugbetaling.Tot op dit ogenblik hebben we nog geen melding mogen ontvangen van retour.Heeft u nog vragen? We helpen u graag verder.Tot binnenkort!SoniaLezersservice DPG Media               Deze e-mail werd verstuurd naar klachtenbox@test-aankoop.be. DPG Media nv - beleid

Ninashop

Naar: C. K.

12/02/2021

Beste , Bedankt voor uw mail.Het retouradres vermeld op het document, is wel degelijk correct.Ons magazijn is op de hoogte van de retour, maar tot op heden is de   handtas nog niet retour gekomen.Van zodra de handtas binnenkomt, ontvangen wij hier een melding over en doen we het nodige voor de terugbetaling.Tot binnenkort!SoniaLezersservice DPG Media               Deze e-mail werd verstuurd naar klachtenbox@test-aankoop.be. DPG Media nv - beleid

C. K.

Naar: Ninashop

12/02/2021

Beste Ninashop,PostNL herkent uw adres niet zoals opgegeven in uw document, en DPD post waarmee het ook gebracht is. zegt het pakket niet te accepteren zonder verzendlabel met een barcode die door u verschaft zou dienen te worden. Er zit geen verzendlabel bij uw retourformulier. Verder zijn er geen bpost-postkantoren in Nederland. Hoe kan ik nu mijn retour verzenden binnen de gestelde 14 dagen? Mvg,C.Kanhai

Ninashop

Naar: C. K.

12/02/2021

Beste, We hebben je e-mail goed ontvangen en doen ons uiterste best je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. We hopen op jouw begrip te mogen rekenen wanneer dit door drukte helaas niet mogelijk is. Ook wij ondervinden de gevolgen van de coronacrisis- en maatregelen, waardoor een reactie iets langer op zich kan laten wachten. Misschien kan je in afwachting al wat op hln.be, demorgen.beof humo.besurfen? Je vindt hier niet alleen het belangrijkste nieuws van de dag maar ook onze laatste nieuwe aanbiedingen.Tot binnenkort!Lezersservice DPG Media DPG Media nv - beleid

C. K.

Naar: Ninashop

16/02/2021

Beste Ninashop.be,Vandaag het pakket naar u terug gezonden met het juiste adres. Hiervoor heb ik met VdH Logistics gebeld die het meest dichtbij het opgegeven adres kwam: VdH Logistics 2de locatieKMO-zone HeihoekAnthonis de Jonghestraat 86B-9100 NIEUWKERKEN-WAASZij hebben bevestigd voor u pakketten te ontvangen. Zoals u ziet hoort er nog een B voor het nummer 9100. Deze stond niet vermeld op uw retourformulier. Ik ga er vanuit dat het nu juist terecht komt en wacht mijn terugbetaling af.Groet,C.Kanhai

Ninashop

Naar: C. K.

16/02/2021

Beste, We hebben je e-mail goed ontvangen en doen ons uiterste best je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. We hopen op jouw begrip te mogen rekenen wanneer dit door drukte helaas niet mogelijk is. Ook wij ondervinden de gevolgen van de coronacrisis- en maatregelen, waardoor een reactie iets langer op zich kan laten wachten. Misschien kan je in afwachting al wat op hln.be, demorgen.beof humo.besurfen? Je vindt hier niet alleen het belangrijkste nieuws van de dag maar ook onze laatste nieuwe aanbiedingen.Tot binnenkort!Lezersservice DPG Media DPG Media nv - beleid

Ninashop

Naar: C. K.

16/02/2021

Beste , Bedankt voor uw mail.Dit adres is inderdaad correct.De B voor de postcode ( 9100) wijst op B van Belgie.Van zodra uw pakket ons bereikt gaan we over tot terugbetaling.Tot binnenkort!SoniaLezersservice DPG Media               Deze e-mail werd verstuurd naar klachtenbox@test-aankoop.be. DPG Media nv - beleid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform