Terug

Na 1 maand nog niks geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Ninashop

05/12/2023

Beste, Op 5 november 2023 deed ik een bestelling bij Ninashop en die werd betaald met kredietkaart. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ook ontving ik nooit een track & trace of informatieve mail.Het is niet mogelijk dit bedrijf telefonisch te bereiken. Op de mails (reeds 3 mails verstuurd) die ik stuurde, krijg ik enkel een onpersoonlijk antwoord : Ik heb alvast de voorraad en leveringstermijn voor u opgevraagd.En daar blijft het bij.Wat moet ik doen om terugbetaald te worden?Ik kan niet eindeloos blijven wachten op de levering.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform