Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
robot wordt niet geleverd
Beste,Ik heb reeds een klacht neergelegd tegen neato robotics. Ik heb hem gekocht op 27/5 /22 en heb hem misschien 3 maand kunnen gebruiken. Is eerste maal in herstel geweest ( oktober 22). Daarna is hij terug defect geweest( maart 23). Heb daarna de reactie gekregen dat hij niet herstelbaar was en dat ik een nieuw exemplaar zou krijgen. Is nu augustus en kan neato robotics niet meer bereiken. Zou graag mijn robot terugkrijgen (nieuw) ofwel mijn aankoopsom terugkrijgen.HoogachtendDe Neve Jan
lange wachttijd
Geachte,Mijn robotstofzuiger neato d10 is sinds maart in herstelling bij de firma. Elke keer als ik contact opneem is het dat hij niet meer te herstellen is en dat er een vervangtoestel gaat opgestuurd worden. Ze vertellen me dat er geen in voorraad meer zijn en dat ze wachten op leveringen. Nu is de chat waar ik steeds mee converseerde niet meer te bereiken. Heb tenslotte nu een mail verstuurd en wacht op antwoord. Ik heb de laatste keer een compensatie in de vorm van een borstel gekregen maar daar ben ik niks mee zonder robot. Graag had ik toch ofwel mijn geld teruggehad of mijn nieuwe robot.Hoogachtend,De Neve Jan
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten