Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Neato robotstofzuigers verliezen hun ‘connectivity’ eerder dan beloofd
Geachte, Op 20/12/2025 krijg ik een mail dat Neato stopt met de cloudservice. Normaalgezien ging dit duren tot in 2028. Ik stel echter vast dat diezelfde dag ik niet meer op de app kan van de neato stofzuiger en waardoor ik de ingestelde zone's of no-go lines (waar hij niet mag komen) ook niet meer kan gebruiken. Enkel kunnen we nog op de knop van het toestel zelf drukken om het volledige huis te reinigen wat wij nooit doen, anders loopt hij overal tegen. Dit heeft geleid tot een nog goed werkend (duur) toestel dat wij van dag tot dag niet meer kunnen gebruiken. Ze willen de app niet verder meer supporteren om wille van veiligheidsredenen Daarom verzoek ik u onverwijld eens na te kijken of dit zomaar kan. Ik heb wel geen factuur meer maar zie dat er veel mensen getroffen zijn met het offline halen van de app. Met vriendelijke groeten, https://www.heise.de/en/news/Vorwerk-subsidiary-Neato-shuts-down-cloud-server-hoovers-lose-functions-10748987.html https://www.gadgetgear.nl/2025/10/neato-robotstofzuigers-verliezen-hun-connectivity-eerder-dan-beloofd/ https://support.neatorobotics.com/support/solutions/articles/204000073686-announcement-6th-oct-2025
robot wordt niet geleverd
Beste,Ik heb reeds een klacht neergelegd tegen neato robotics. Ik heb hem gekocht op 27/5 /22 en heb hem misschien 3 maand kunnen gebruiken. Is eerste maal in herstel geweest ( oktober 22). Daarna is hij terug defect geweest( maart 23). Heb daarna de reactie gekregen dat hij niet herstelbaar was en dat ik een nieuw exemplaar zou krijgen. Is nu augustus en kan neato robotics niet meer bereiken. Zou graag mijn robot terugkrijgen (nieuw) ofwel mijn aankoopsom terugkrijgen.HoogachtendDe Neve Jan
lange wachttijd
Geachte,Mijn robotstofzuiger neato d10 is sinds maart in herstelling bij de firma. Elke keer als ik contact opneem is het dat hij niet meer te herstellen is en dat er een vervangtoestel gaat opgestuurd worden. Ze vertellen me dat er geen in voorraad meer zijn en dat ze wachten op leveringen. Nu is de chat waar ik steeds mee converseerde niet meer te bereiken. Heb tenslotte nu een mail verstuurd en wacht op antwoord. Ik heb de laatste keer een compensatie in de vorm van een borstel gekregen maar daar ben ik niks mee zonder robot. Graag had ik toch ofwel mijn geld teruggehad of mijn nieuwe robot.Hoogachtend,De Neve Jan
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
