Terug

lange wachttijd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: neato

08/06/2023

Geachte,Mijn robotstofzuiger neato d10 is sinds maart in herstelling bij de firma. Elke keer als ik contact opneem is het dat hij niet meer te herstellen is en dat er een vervangtoestel gaat opgestuurd worden. Ze vertellen me dat er geen in voorraad meer zijn en dat ze wachten op leveringen. Nu is de chat waar ik steeds mee converseerde niet meer te bereiken. Heb tenslotte nu een mail verstuurd en wacht op antwoord. Ik heb de laatste keer een compensatie in de vorm van een borstel gekregen maar daar ben ik niks mee zonder robot. Graag had ik toch ofwel mijn geld teruggehad of mijn nieuwe robot.Hoogachtend,De Neve Jan

Berichten (1)

neato

Naar: J. D.

08/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw verzoek (1444851) is ontvangen en is in behandeling genomen door onze support medewerkers.Om extra aanmerkingen toe te voegen, reageer alstublieft op deze mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Neato Robotics.[2KVX5X-367LR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform