Meest recente klachten

N. B.
29/05/2024

moulinex apparaat herstel

beste, ik heb met jullie reeds contact opgenomen voor het terug vinden van mijn apparaat dat ik binnen heb gesteurd bij jullie reparatie dienst op heden nog altijd geen reactie gehad of antwoord van de reparatie dienst meerder malen heen gebeld en contact mee opgenomen ik vind dit persoonlijk een heel slechte servies van jullie reparatie dienst en zelf al veel klachten hier over gelezen geen goede reputatie, ik zou graag zo snel mogelijk weten wat jullie ter compensatie kunnen aanbieden zodat ik ook verder kan en dat jullie verder stappen kunnen ondernemen tegen jullie reparatie dienst en deze er op wijzen dat dit niet zo verder kan en hij ten alle tijden contact moet opnemen met de mensen waar hij reparaties moet voor uitvoeren

Afgesloten
M. V.
3/08/2023

Herstelling

Het kerstkado een soepmaker werkte na 2 maanden niet meer.Aangekocht via bol.com maar de herstelling moet bij BP electro gebeuren in Ransart.Soepmaker op eigen kosten opgestuurd.We horen niets meer.In mei nog eens mail gestuurd en het antwoord is dat het overal druk is en dat we bol.com moeten contacteren.Bol.com mailt dat we Moulinex moeten contacteren.Nu 5 maanden verder weet men nergens nog iets van de soepmaker, we hebben blijkbaar niets opgestuurd.Bij Bpost kan men ons ook niet helpen want die houden geen gegevens bij.Wel raar dat Moulinex en bol.com al maanden alles op elkaar afschuiven en nu weet men van niets meer.

Afgesloten
C. K.
22/06/2021

CASHBACK

Beste,Ik ben Charlotte Knijff en kocht onlangs 4 producten tijdens een actie ( van 03/05 t.e.m 09/05) bij jullie. Het was zo dat je het goedkoopste artikel terugbetaald kreeg van de 1 + 1.Ik kocht 2 blenders en 2 mixers. Naar aanleiding daarvan zou ik tweemaal de mixer moeten terugbetaald krijgen, aangezien deze de 2 goedkoopste artikels van de 4 zijn.Daarnaast bekeek ik ook de verkoopsvoorwaarden en daarin staat dat het mogelijk is om meer dan één product terugbetaald te krijgen.Zie:- Als er meer dan 2 producten op het aankoopbewijs staan, geldt de actie voor de twee goedkoopste producten.Dit is bij ons dus het geval. In bijlage vindt u de factuur, bewijs van cashback en de verkoopsvoorwaarden waaruit ik de bovenstaande zin kopieerde.Alvast bedankt om ons verder te helpen.Ik nam al eerder contact met jullie op, maar jullie blijven beweren dat het het tweede goedkoopste artikel is. Terwijl het in de voorwaarden duidelijk anders beschreven staat. Daarom besloot ik via deze weg jullie erop te wijzen dat jullie zich aan de voorwaarden moeten houden die vooropgesteld werden. Met vriendelijke groeten,Charlotte Knijff

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform