Terug

moulinex apparaat herstel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: moulinex

29/05/2024

beste, ik heb met jullie reeds contact opgenomen voor het terug vinden van mijn apparaat dat ik binnen heb gesteurd bij jullie reparatie dienst op heden nog altijd geen reactie gehad of antwoord van de reparatie dienst meerder malen heen gebeld en contact mee opgenomen ik vind dit persoonlijk een heel slechte servies van jullie reparatie dienst en zelf al veel klachten hier over gelezen geen goede reputatie, ik zou graag zo snel mogelijk weten wat jullie ter compensatie kunnen aanbieden zodat ik ook verder kan en dat jullie verder stappen kunnen ondernemen tegen jullie reparatie dienst en deze er op wijzen dat dit niet zo verder kan en hij ten alle tijden contact moet opnemen met de mensen waar hij reparaties moet voor uitvoeren


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform