Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

E. D.
17/09/2025

Vermoeden van oplichting

Ik kocht op 23 augustus 2 pyjama’s die ik nooit heb ontvangen en die ik ook niet terugbetaald krijg. Mijn Hummeltje adverteert en verkoopt blijkbaar (vrij dure) artikelen die ze niet eens hebben. Ze wachtten bovendien dagenlang na mijn bestelling om me te melden dat ze één van beide pyjama’s “niet op voorraad” hebben. In plaats van de bestelling dan te annuleren vroegen ze “een alternatief artikel” uit te kiezen. Dat wilde ik helemaal niet, maar terugbetalen doen ze niet. Ik vroeg bovendien om dan ook de andere pyjama te annuleren, want het was bedoeld als set voor mijn tweeling. Dat kon ook niet want die was reeds verzonden en zou “eerstdaags” aankomen. Die tweede pyjama heb ik nooit ontvangen. Ze stuurden me wel een mail waarin ze de verzending bevestigden, maar de link om de verzending te volgen werkte niet. Dat is ondertussen dus al bijna 4 weken geleden. Ook daar geen terugbetaling. Ze rekenden voor de verzending nochtans een extra bedragje “verzekering” aan - wat wellicht ook niet wettelijk is?

In behandeling
A. L.
3/06/2025

productterugroepactie

Op 26 maart kreeg ik een mail over terugroepactie Sleepy Cuddly. Op 1 april krijg ik de mail dat mijn geld zou teruggestort worden binnen de 3 werkdagen. We zijn juni en ik heb nog niets ontvangen. Op mijn mail van vorige week waarom het zo lang duurt reageren ze niet.

Opgelost
L. R.
13/01/2025

Retour

Voor kerst hadden wij een artikel besteld dat niet enkel laattijdig maar ook defect aankwam.. Op 30/12 hadden we dit gemeld en op 01/01/25 kregen we de vraag een video te sturen om aan te tonen dat het defect was. Zo gezegd zo gedaan. In de video was duidelijk te zien dat het defect was, onaangeroerd en in originele verpakking. Hierop krijgen we als reactie een nieuwe video te maken om de batterij te wisselen, etc etc Wat een simpele oplossing kon zijn werd uitgetrokken en escaleerde tot uitspraken als “zonder bewijs kunnen we niet vastellen of het product beschadigd is” Ook werd de vraag naar een juridische dienst volledig genegeerd en zitten we nog steeds zonder oplossing, €80minder, een kapot item en een teleurgesteld kind Jammer

Opgelost
C. C.
25/06/2024

Dubbele betaling

Beste, Ik kocht bij Mijn Hummeltje een artikel in mei. Ik duidde Klarna aan als betaalmiddel. Dit lukte echter niet ( aanmelding werd geweigerd ). Om die reden betaalde ik uiteindelijk met een overschrijving aan Mijn Hummeltje en liet dit weten aan Klarna. Toch bleef ik mails krijgen en belde ik Klarna op en die verplichtten me om toch te betalen omdat ik hun oorspronkelijk had aangeduid als betaalmiddel. Anders bleef ik mails ontvangen en zouden kosten oplopen. Hun advies was om dan 1 betaling terug te vragen aan Mijn Hummeltje. Dus ik deed dit maar nu weigert mijn Hummeltje om de dubbele betaling te herkennen ondanks mijn bankbewijzen. En bovendien willen ze dus niks terugstorten. Ik betaalde 2 keer voor 1 artikel, heb het zwart op wit op papier en toch krijg ik niks terug. Vind ik echt niet kunnen! Graag jullie hulp aub! In bijlage mijn 2 betalingsbewijzen Mvg Chantal

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
K. T.
28/11/2023

Levering

Geachte, ik had 2 oktober iets besteld normaal na 12 dagen max ging de levering toekomen. Nu na meer dan 2maanden heb ik nog steeds niks ontvangen. Na talloze mails krijg ik telkens de belofte dat het op komst is. Na contact met bpost kreeg ik de boodschap dat zij nog steeds niks hebben ontvangen. Als ik de firma telefonisch wil bereiken zijn ze niet in staat om op te nemen door de drukte. Nu de laatste 4 mails vraag ik telkens om mijn geld terug te storten, deze vraag wordt steeds genegeerd.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform