Terug

Vermoeden van oplichting

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. D.

Naar: Mijn Hummeltje

18/09/2025

Ik kocht op 23 augustus 2 pyjama’s die ik nooit heb ontvangen en die ik ook niet terugbetaald krijg. Mijn Hummeltje adverteert en verkoopt blijkbaar (vrij dure) artikelen die ze niet eens hebben. Ze wachtten bovendien dagenlang na mijn bestelling om me te melden dat ze één van beide pyjama’s “niet op voorraad” hebben. In plaats van de bestelling dan te annuleren vroegen ze “een alternatief artikel” uit te kiezen. Dat wilde ik helemaal niet, maar terugbetalen doen ze niet. Ik vroeg bovendien om dan ook de andere pyjama te annuleren, want het was bedoeld als set voor mijn tweeling. Dat kon ook niet want die was reeds verzonden en zou “eerstdaags” aankomen. Die tweede pyjama heb ik nooit ontvangen. Ze stuurden me wel een mail waarin ze de verzending bevestigden, maar de link om de verzending te volgen werkte niet. Dat is ondertussen dus al bijna 4 weken geleden. Ook daar geen terugbetaling. Ze rekenden voor de verzending nochtans een extra bedragje “verzekering” aan - wat wellicht ook niet wettelijk is?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform