Terug

Dubbele betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. C.

Naar: Mijn Hummeltje

25/06/2024

Beste, Ik kocht bij Mijn Hummeltje een artikel in mei. Ik duidde Klarna aan als betaalmiddel. Dit lukte echter niet ( aanmelding werd geweigerd ). Om die reden betaalde ik uiteindelijk met een overschrijving aan Mijn Hummeltje en liet dit weten aan Klarna. Toch bleef ik mails krijgen en belde ik Klarna op en die verplichtten me om toch te betalen omdat ik hun oorspronkelijk had aangeduid als betaalmiddel. Anders bleef ik mails ontvangen en zouden kosten oplopen. Hun advies was om dan 1 betaling terug te vragen aan Mijn Hummeltje. Dus ik deed dit maar nu weigert mijn Hummeltje om de dubbele betaling te herkennen ondanks mijn bankbewijzen. En bovendien willen ze dus niks terugstorten. Ik betaalde 2 keer voor 1 artikel, heb het zwart op wit op papier en toch krijg ik niks terug. Vind ik echt niet kunnen! Graag jullie hulp aub! In bijlage mijn 2 betalingsbewijzen Mvg Chantal

Bemiddeling door Testaankoop 02 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform