Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Mijn Hummeltje

28/11/2023

Geachte, ik had 2 oktober iets besteld normaal na 12 dagen max ging de levering toekomen. Nu na meer dan 2maanden heb ik nog steeds niks ontvangen. Na talloze mails krijg ik telkens de belofte dat het op komst is. Na contact met bpost kreeg ik de boodschap dat zij nog steeds niks hebben ontvangen. Als ik de firma telefonisch wil bereiken zijn ze niet in staat om op te nemen door de drukte. Nu de laatste 4 mails vraag ik telkens om mijn geld terug te storten, deze vraag wordt steeds genegeerd.

Berichten (4)

Mijn Hummeltje

Naar: K. T.

28/11/2023

Hoi 👋,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Hummeltjes doen er alles aanom je zo snel mogelijk antwoord te geven. Dit doen we van maandag t/mvrijdag en binnen 2 werkdagen.Met vriendelijke groet,Team Mijn HummeltjePs. Wellicht kunnen we je hieronder al met je vraag helpen?*Wil je de bestelling volgen?*s:mijn-hummeltje.nlages/volg-je-bestelling1*Heb je vragen over de bestelling and levertijden?*s:mijn-hummeltje.nlages/bestelling-en-levering*Wil je de bestelling retourneren?*Dan ontvangen we graag de reden hiervan en eventueel ook een foto als hetproduct beschadigd of onjuist is. Zo kunnen we je direct goed helpen. Wijlossen het dan graag correct en snel voor je op.-- Met vriendelijke groet,Bas*Eigenaar Mijn Hummeltje*www.mijn-hummeltje.nlVolg ons:

K. T.

Naar: Mijn Hummeltje

07/12/2023

Na 5dagen nog steeds geen pakje stop met beloven. Stort gewoon mijn geld terug

Mijn Hummeltje

Naar: K. T.

07/12/2023

Hoi 👋,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Hummeltjes doen er alles aanom je zo snel mogelijk antwoord te geven. Dit doen we van maandag t/mvrijdag en binnen 2 werkdagen.Met vriendelijke groet,Team Mijn HummeltjePs. Wellicht kunnen we je hieronder al met je vraag helpen?*Wil je de bestelling volgen?*s:mijn-hummeltje.nlages/volg-je-bestelling1*Heb je vragen over de bestelling and levertijden?*s:mijn-hummeltje.nlages/bestelling-en-levering*Wil je de bestelling retourneren?*Dan ontvangen we graag de reden hiervan en eventueel ook een foto als hetproduct beschadigd of onjuist is. Zo kunnen we je direct goed helpen. Wijlossen het dan graag correct en snel voor je op.-- Met vriendelijke groet,Bas*Eigenaar Mijn Hummeltje*www.mijn-hummeltje.nlVolg ons:

Mijn Hummeltje

Naar: K. T.

09/12/2023

Hoi,Allereerst bedankt voor uw bestelling en goed dat u contact opneemt.Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Ik zie dat het onderweg is, maar door drukke internationale posiensten is het blijven hangen.We weten dat het erg vervelend is en werken hier dag en nacht aan. Ons is meegedeeld dat alle pakketten die vastzitten binnen enkele dagen worden doorgestuurd.U kunt uw pakket hier volgen: s:www.bpost2.be/bpostinternationalack_trace/find.php?search=sandlng=enandtrackcode=LD516246813BEZoals u ziet hebben wij deze op tijd ingepakt en uw kant op gestuurd. Dit is erg vervelend voor alle partijen, maar vooral voor u aangezien u ons pakket al veel eerder had willen ontvangen.Bedankt voor uw begrip en geduld!--s:mijn-hummeltje.nl/--klachtenbox@test-aankoop.be schreef: Klacht - Levering - (CPTBE01927343-50)     (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform