Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet leveren van aangeboden diensten
Beste Ik bestelde bij Miele en hoop dat Miele GLS aanspreekt op haar nalatigheid. Zie bijlage! Beste Dit is de laatste (voorlopig) mail waarmee ik moeite wil doen om aan te kaarten dat Miele enerzijds en GLS anderzijds door de chauffeur van GLS bedrogen wordt. Zowel de klanten van GLS, zoals Miele, maar ook Miele haar eigen klanten zijn hiermee zeker niet gebaat! Het wordt hoog tijd dat zulke rotte appels uit het circuit gehaald worden! Ik kan mij niet indenken dat noch GLS, noch Miele dit van hun personeel tolereert! Neem uw verantwoordelijkheid aub! ZIE BIJLAGE (ik smeek jullie om hier eens moeite te doen om dit te lezen) Nb. Indien ik morgen mijn pakketje niet heb ontvangen thuis... (en niet bij een parcelshop waar ik zelf naar op zoek moet gaan)..., dan stap ik hiermee naar "Voor u opgelost" in het Belang van Limburg en/of naar de ombudsdienst voor de consumenten! met vriendelijke groeten Jean Lorquet
Miele combi-stoomoven niet hersteld na interventie technicus
Beste, Op 16/11/2024 is een Miele-technicus bij ons langsgeweest voor de herstelling van onze stoomoven DGC 6805 (herstelling Y100377328). Tijdens deze interventie is een pomp vervangen na foutmelding 10, en op het eerste gezicht leek de oven weer naar behoren te functioneren. Echter, bij het testen van de oven door de technicus verscheen plots foutmelding 20 op het scherm. Dit werd door hem toegeschreven aan iets van voorbijgaande aard, te wijten aan de boiler die te warm was, als ik het goed begreep. Na zijn vertrek hebben wij de oven ontkalkt met de Miele-ontkalkingstabletten, wat toch al nodig was. Helaas ging de oven tijdens de eindfase van het ontkalkingsproces opnieuw in alarm met dezelfde foutmelding 20. We hebben de oven daarna laten afkoelen en de functie "koken met stoom" opnieuw geprobeerd. Ook hierbij warmde de oven op, maar ging tijdens de opwarmingsfase wederom in alarm met foutmelding 20. U begrijpt ongetwijfeld dat wij deze situatie zeer frustrerend vinden, zeker gezien de foutmelding al zichtbaar was tijdens de test door de technicus. Wij verzoeken u vriendelijk om ons een passende oplossing aan te bieden. Daarbij gaan we ervan uit dat u ons begrip toont voor het feit dat wij niet bereid zijn om opnieuw kosten te maken voor een bijkomende interventie, gezien het probleem nog steeds voortduurt. Hartelijk dank voor uw aandacht en snelle reactie. Jan Verbeke
mastercooler
beste, ik vraag reeds twee maanden naar een oplossing voor de mastercooler. jullie bieden geen oplossingen aan ? jullie zijn echt niet van jullie woord. jullie laten een technieker de communicatie doen. ik krijg geen enkele verantwoordelijke aan de lijn?? jullie bieden ook geen vervangtoestel aan?? dit is de derde koelkast in 10 jaar !!!! nog niet gesproken over de voeding die ik reeds heb moeten weggooien etc. waar ik graag een schadevergoeding zou zien tov. staan. mvg luc van gerven 0498870356
Circulatiepomp vaatwas.
Vaatwasser G 6630 Sci gekocht bij Crabbe Spinoy te Baardegem op 06/03/2018. De circulatiepomp is nu al stuk, F78 Error. Dit lijkt mij onverantwoord vroeg, aangezien wij een Miele kochten in de hoop van een lange levensduur. Reparatie door hen moet €500 á €550 kosten voor een toestel dat €1148 heeft gekost.
weigering herstelling vaatwas onder garantie
Op 06/01/2023 kocht ik via aannemer AR plus een Miele vaatwas type G5260 SCVi RVS MER in uw winkel Na . 18 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, foutmelding F70(het waterproof systeem is in werking getreden). OP 10 /07/2024 komt een technicus (Serafinski ) langs die beweert dat het defect niet ondergarantie valt wegens fout gebruik ( zie werkbon) wat we ten stelligste tegenspreken. Volgens de technicus is er zout gemorst in het toestel wat een gat veroorzaakt heeft, omdat er niet gespoeld zou zijn daarna. wij ontkennen dat ! Bovendien wordt voor voor dit nazicht alleen al (zonder herstelling) 112.38 EUR aangerekend. Omdat de technicus niet de nodige tools bijhad, moest een tweede afspraak gemaakt worden voor de eigenlijke herstelling. De tweede hersteller heeft een gat dichtgelast. (terug 59.50 EUR) Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar hadden we recht op reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Bijlagen: • factuur werkbon miele
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten