Beste
Ik bestelde bij Miele en hoop dat Miele GLS aanspreekt op haar nalatigheid. Zie bijlage!
Beste
Dit is de laatste (voorlopig) mail waarmee ik moeite wil doen om aan te kaarten dat Miele enerzijds en GLS anderzijds door de chauffeur van GLS bedrogen wordt. Zowel de klanten van GLS, zoals Miele, maar ook Miele haar eigen klanten zijn hiermee zeker niet gebaat!
Het wordt hoog tijd dat zulke rotte appels uit het circuit gehaald worden!
Ik kan mij niet indenken dat noch GLS, noch Miele dit van hun personeel tolereert!
Neem uw verantwoordelijkheid aub! ZIE BIJLAGE (ik smeek jullie om hier eens moeite te doen om dit te lezen)
Nb. Indien ik morgen mijn pakketje niet heb ontvangen thuis... (en niet bij een parcelshop waar ik zelf naar op zoek moet gaan)..., dan stap ik hiermee naar "Voor u opgelost" in het Belang van Limburg en/of naar de ombudsdienst voor de consumenten!
met vriendelijke groeten
Jean Lorquet