Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 60
- Aantal klachten *
- 26
- Afgesloten klachten*
- 92%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bataalde maar account blijft geblokkeerd
Geachte mevrouw/heer, Op24/06/2025 10:45 Betaling aan Microsoft Payments Voltooid € 99,00 EUR kocht ik een verlenging van Microsoft Office in uw online winkel en betaalde ik [€99] plus Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat alles in orde was. Bij elk doucument merk ik dat u me opnieuw vraagt te betalen of office afsluit. ontelbare chats, met slechte vertaling en verwijzing naar TOEGEWIJDE agenten die gewoon afsluiten of niets kunnen helpen, leverde niet op. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [€1 per dag van de verstoring] wordt geraamd. Ik verwacht binnen 5 dagen na ontvangst van deze brief een antwoord van een medewerker die nederlands spreekt en geen vertaalcomputer. Met vriendelijke groet,
2 betalingen Office 365 personal
Geachte mevrouw/heer, Op 24 Mei 2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 99. Dat moet echter een vergissing zijn omdat ik reeds een betaling had gedaan via een reseller (licenti2go) en deze geactiveerd had. Uw afrekening van 24 Mei 2025 via Paypal Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie wens ik de terug betaling van de betwiste factuur, namelijk € 99, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Wouters Hendrik Kerkstraat 9 2275 België 0495/235.279 hendrik.wouters@telenet.be of hendrik.wouters@pandora.be
Klacht over niet kunnen herstellen van Microsoft Live-account
Via deze weg wil ik een klacht indienen over de dienstverlening van Microsoft met betrekking tot het herstellen van mijn Live-account. Mijn hoofd e-mailadres + recovery email zijn geblokkeerd omdat ik in het buitenland was (flagged suspicious). Ik heb meerdere keren geprobeerd om het account te herstellen via het standaard herstelproces van Microsoft, inclusief het invullen van hun herstelformulier. Ondanks dat ik correcte informatie heb verstrekt (zoals oude wachtwoorden, accountgebruik en gekoppelde diensten), word ik telkens afgewezen en ontvang ik geen verdere ondersteuning van de klanten service. Microsoft biedt geen passende manier om mijn identiteit anderszins te bevestigen en laat mij volledig aan mijn lot over, terwijl belangrijke persoonlijke gegevens gekoppeld zijn aan dit account. Hun klantenservice nummer is ook maar een bot die naar de website verwijst, en live chat zeggen ze dat ze niks aan kunnen doen voor security redenen. Ik vind dat Microsoft tekortschiet in hun zorgplicht richting klanten die te goeder trouw handelen. De geboden service is onvoldoende en heeft mogelijk verstrekkende gevolgen voor mijn toegang tot belangrijke diensten. Graag verzoek ik de Consumentenbond om mijn klacht te behandelen en druk uit te oefenen op Microsoft om gebruikers als ik een eerlijke en werkbare oplossing te bieden. Ik heb eerder gelezen dat jullie een klant hadden geholpen met het herstellen van zijn/haar hotmail account. Hopelijk kunnen jullie dat ook voor mij doen. Mijn geblokkeerde email: andy78@live.nl huidige email: andychen19960318@hotmail.com Alvast hartelijk dank voor uw inzet. Met vriendelijke groet, Andy Chen
Account herstel
Tijdje geleden werd mijn microsoft account(hotmail). geblokkeerd door microsoft . Dit vanwege mijn account gehackd was en deze gebruikt werd om spam door te sturen . Na heel moeilijk in contact te komen met microsoft hebben ze me totaal niet geholpen .. ze bevestigde in chat dat ik gehack was .en daarna hebben ze alles geblokkeerd. Ik kan geen herstel aanvragen en al mijn mails die in stonden zijn alemaal weg . Ik geraak maar niet in conctact met microsoft ...en reactie nog minder .. Ik wil mijn account dat ik al.meer dan 15 jaar heb terug !! Om dat hier heel veel zaken aan gelinkd zijn .
Windows live account geblokkeerd - geen reactie op aanvraag accountherstel
Sinds 1 week is mijn Windows live mail account geblokkeerd en onmogelijk om te deblokkeren. Alle stappen zoals online vermeld, uitgevoerd. Formulieren ingevuld, geen reactie of reactie met mail dat de info onvolledig is wanneer alles correct werd ingevuld en waar mogelijk info werd toegevoegd. Meermaals 24h tot 48h uur gewacht om opnieuw te proberen/in te dienen. Telefonisch onbereikbaar tenzij je zegt dat er een facturatieprobleem hebt, dan krijg je wel iemand aan de lijn. Kunnen/willen niet helpen omwille van privacy. (hebben wel je betaalgegevens) Zeggen doodleuk dat de kans groot is dat account voor altijd geblokkeerd blijft. Dit mail adres gebruik ik +10 jaar. alle mappen met belangrijke mails en info.... kwijt. Ik betaal jaarlijks voor gebruik van het pakket. Dit kan niet zijn dat je geen accountherstel meer kan krijgen... alles is gekoppeld aan dit mailadres en brengt mensen in de problemen!
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten