Terug

Bataalde maar account blijft geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. V.

Naar: MICROSOFT

01/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op24/06/2025 10:45 Betaling aan Microsoft Payments Voltooid € 99,00 EUR kocht ik een verlenging van Microsoft Office in uw online winkel en betaalde ik [€99] plus Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat alles in orde was. Bij elk doucument merk ik dat u me opnieuw vraagt te betalen of office afsluit. ontelbare chats, met slechte vertaling en verwijzing naar TOEGEWIJDE agenten die gewoon afsluiten of niets kunnen helpen, leverde niet op. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [€1 per dag van de verstoring] wordt geraamd. Ik verwacht binnen 5 dagen na ontvangst van deze brief een antwoord van een medewerker die nederlands spreekt en geen vertaalcomputer. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

MICROSOFT

Naar: W. V.

01/07/2025

Dear, Thank you for your message. In order to assist you further, please provide your email address and telephone number. Thank you in advance. ​​ Best regards, Anita Berthels Lobby Sodexo v-abertels@microsoft.com 0032 2 503 3113 aka.ms/refweb Global Workplace Services

W. V.

Naar: MICROSOFT

01/07/2025

wernervandeneynden@gmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform