Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Betaald maar geen levering gekregen
Beste Testaankoop, Ik deed een bestelling op de site Mezamstore.nl op 6 december 2025. Tot op heden zie ik in de bestelstatus dat mijn product onderweg is. Maar deze status blijft daarop staan. Omdat ik er niet gerust in ben heb ik de site op thrustpilot ingegeven (dit had ik beter vooraf gedaan) en lees enkel zeer slechte reviews over dit bedrijf, oplichters, fraude, etc. Kunnen jullie me helpen? Met vriendelijke groeten, Dominique Bunneghem
Annulatie bestelling NL9664
Geachte mevrouw/heer, Op 2412/2024 heb ik in uw online winkel 2 gewatteerde broeken (best NL9664) gekocht, waarbij ik het bedrag van 59,31 € voor heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 13/01/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 16/01/2024 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 21/01/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat u blijkbaar geen terugbetalingen of gratis retours doet. Ik betwist het bovenstaande omdat ik wettelijk gezien 30 dagen tijd heb om mijn bestelling te annuleren. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 59,31€. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Bestelling niet aangekomen
Geachte mevrouw/heer, Op 25 november kocht ik een 2 tassen in uw online winkel en betaalde ik 89,91 euro. Deze zijn nog steeds niet toegekomen. Deze vertraging heeft er voor gezorgd dat ik een ander cadeau moest aankopen. Ik mailde jullie op 06 december aan met de vraag waar het pakket blijft. Ik kreeg ik het antwoord dat deze werd bevraagd bij het magazijn maar zonder concreet antwoord. Ik mailde jullie terug aan op 17 en 25 december en kreeg telkens hetzelfde antwoord. Ik stelde daarop voor om de bestelling te annuleren en het aankoopbedrag terug te betalen. Maar daar kreeg ik ook geen antwoord op. Nu zijn we 2 maanden verder. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Hanne
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
