Terug

Bestelling niet aangekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

H. B.

Naar: Mezamstore

16/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 25 november kocht ik een 2 tassen in uw online winkel en betaalde ik 89,91 euro. Deze zijn nog steeds niet toegekomen. Deze vertraging heeft er voor gezorgd dat ik een ander cadeau moest aankopen. Ik mailde jullie op 06 december aan met de vraag waar het pakket blijft. Ik kreeg ik het antwoord dat deze werd bevraagd bij het magazijn maar zonder concreet antwoord. Ik mailde jullie terug aan op 17 en 25 december en kreeg telkens hetzelfde antwoord. Ik stelde daarop voor om de bestelling te annuleren en het aankoopbedrag terug te betalen. Maar daar kreeg ik ook geen antwoord op. Nu zijn we 2 maanden verder. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Hanne

Berichten (2)

Mezamstore

Naar: H. B.

16/01/2025

Hi Klachten, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw VOLLEDIGE naam en het e-mailadres dat u hebt gebruikt om de aankoop te doen met ons te delen? Met vriendelijke groeten, Team Mezam Op Do, 16 Jan om 6:30 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 229882:2639503

H. B.

Naar: Mezamstore

21/01/2025

Naar aanleiding van jullie antwoorden op mijn persoonlijke mail waar jullie aangeven alleen maar geld terug te geven via een tegoedbon en 100% kortingscode die je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen. Nogmaals, ik wens niets meer aan te kopen bij jullie aangezien mijn vertrouwen enorm geschonden is. Onder geen enkel artikelnummer bij de Algemene Voorwaarden vind ik terug dat dit jullie 'beleid' is. Integendeel: zie artikel 11 'In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van goederen, terugbetalen.' Gelieve de 89,91 euro over te schrijven op BE22736028613347

Bemiddeling door Testaankoop 09 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform