Terug

Annulatie bestelling NL9664

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

P. T.

Naar: Mezamstore

22/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 2412/2024 heb ik in uw online winkel 2 gewatteerde broeken (best NL9664) gekocht, waarbij ik het bedrag van 59,31 € voor heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 13/01/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 16/01/2024 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 21/01/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat u blijkbaar geen terugbetalingen of gratis retours doet. Ik betwist het bovenstaande omdat ik wettelijk gezien 30 dagen tijd heb om mijn bestelling te annuleren. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 59,31€. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (2)

Mezamstore

Naar: P. T.

22/01/2025

Hi, Bedankt dat u contact met ons opneemt. We willen je graag informeren dat zodra de bestelling is geplaatst, deze direct wordt klaargemaakt voor verzending. Het is daarom helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. Ook zien we dat uw bestelling al op 13 januari is geleverd. Laat het ons weten als u zich zorgen maakt. Met vriendelijke groeten, Team Mezam Op Wo, 22 Jan om 10:30 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 234729:2639503

Bemiddeling door Testaankoop 06 februari 2025

Mezamstore

Naar: P. T.

10/03/2025

H​i, We have processed a 30% refund to your bank account with which you paid on our website within a few working days. We sincerely regret the inconvenience caused to you. We hope this situation is properly solved for you as well. Met vriendelijke groeten, Team Mezam Op Wo, 22 Jan om 5:56 PM , Mezamstore.nl info@mezamstore.nl schreef: Hi, Bedankt dat u contact met ons opneemt. We willen je graag informeren dat zodra de bestelling is geplaatst, deze direct wordt klaargemaakt voor verzending. Het is daarom helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. Ook zien we dat uw bestelling al op 13 januari is geleverd. Laat het ons weten als u zich zorgen maakt. Met vriendelijke groeten, Team Mezam Op Wo, 22 Jan om 10:30 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 234729:2639503


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform