Meest recente klachten

C. D.
16/04/2024

afrekening plaatsing zonnepanelen

Beste, Na de plaatsing van onze zonnepanelen ontvingen wij nog steeds niet de app om zowel het verbruik als de ontvangen energie te kunnen nakijken.Daarbij deed u bij ons een keuring van de zonnepanelen, hiervoor kreeg ik nog geen attest. Ik betaal graag de factuur, maar wens eerst zowel een goedwerkende app als een correct keuringsbewijs van u te ontvangen. Graag uw reactie,Met vriendelijke groeten,Christel De Maeyer

Afgesloten
A. D.
3/12/2022

Zonnepanelen niet (tijdig)aangemeld bij Fluvius

MDSolar is blijkbaar een bedrijf met, na ondertekening van de offerte (!) ,enkel een onbereikbare zaakvoerder als contactpersoon. Na plaatsing en keuring werd beloofd om diezelfde avond app en alle documenten aan ons over te maken. Installateur zou installatie aanmelden bij Fluvius.Pas na ruim een maand hebben wij de app ontvangen en heden, bijna 2 maand later, nog geen enkel document. Blijkt nu ook dat installatie niet is aangemeld binnen de verplichte 30 dagen waardoor wij de premie dreigen te mislopen en boetes riskeren. Fluvius adviseert nieuwe keuring door andere installateur maar wij vinden enerzijds niemand die bereid is dit te doen en willen ook niet opdraaien voor deze bijkomende kosten.Aangetekend schrijven voor ingebrekestelling zonder respons tot op heden en tijd dringt om recht op premie niet te verliezen.

Afgesloten
M. J.
29/01/2022

Batterij 10Kwh

Beste,op 13/11/21 hebben ze zonnepanelen, omvormer en batterij geplaatst van het met Huawei. We zijn 2 maanden verder en ik heb de batterij al 3 x handmatig moeten opstarten. Dit is niet de bedoeling denk ik. Stel ik ben enkele dagen weg dan heeft dit alles geen nut. Als ik dit meld dan zegt de verkoper van MDSolar, waar ik dit gekocht heb dat het bij Huawei ligt. Dat is simpel gezegd. en Nu ?Graag wil ik dit rechtgezet zien, oorzaak of andere batterij.Met dank om mij hierin verder te informeren.mvg

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform