Terug

afrekening plaatsing zonnepanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: MD Solar

16/04/2024

Beste, Na de plaatsing van onze zonnepanelen ontvingen wij nog steeds niet de app om zowel het verbruik als de ontvangen energie te kunnen nakijken.Daarbij deed u bij ons een keuring van de zonnepanelen, hiervoor kreeg ik nog geen attest. Ik betaal graag de factuur, maar wens eerst zowel een goedwerkende app als een correct keuringsbewijs van u te ontvangen. Graag uw reactie,Met vriendelijke groeten,Christel De Maeyer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform