Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling van foutieve kaart
Bij concert Bruce Springsteen activeer ik een betaalkaart voor 70€ . Deze blijkt defect. Waar door ik geen afname kon doen, en een nieuwe moest activeren. Voor terugvorderen van de eerste moet ik mij wenden tot cachless , wat ik de dag daarna (3juli) gedaan heb. Nu meer dan anderhalve maand later en ettelijke mails later, met uittreksels van rekening, nog geen resultaat. Menige keer de belofte gekregen van terugstorten, maar niets gekort. Mails naar live nation belgium. Met nr #48183 Kan mails niet oploaden sorry. Bedankt op voorhand Ronny De Jonghe
Concert AC/DC: terugbetaling bekers
Beste, Mijn klacht gaat over het concert van AC/DC in Dessel op 9 augustus, georganiseerd door Live Nation. Hier werd met herbruikbare bekers gewerkt. - Als je binnenkwam, kreeg je een jeton ter waarde van één beker: top. Zo hoef je op 't einde geen geld kwijt te zijn. - Echter, wanneer je geen bekers bij had, moest je hiervoor betalen: € 1,75. Ook aanvaardbaar, mocht dit een waarborg zijn die je op 't einde terugkreeg. - Echter, wanneer je deze bekers opnieuw inleverde, kreeg je enkel een jeton terug die kon gebruikt worden als alternatief voor het inleveren avn een beker. Je kon geen € 1,75 terugvragen, die was je sowieso kwijt. Wij waren in een groep van 9 mensen. Toen 2 hun drankje ophadden, gingen we voor de hele groep drankjes halen. Dus 7 extra bekers gekocht, in de veronderstelling dat we dit op 't einde wel konden terugkrijgen. € 12,25 in de vuilbak! Dit werd helaas verschillende keren herhaald. We zagen minstens € 30 verdwijnen in de zakken van de organisator zonder hier iets voor in de plaats te krijgen. Mijn problemen hiermee: - Nergens werd geafficheerd dat een beker € 1,75 kostte en dat dit geld sowieso verloren was. - De kost betreft een veelvoud van de aankoopkost van zo'n beker. - Finaal vroeg ik dan maar om bekers mee naar huis te krijgen. Ook dat was niet mogelijk. Dit punt lijkt het me ronduit diefstal: je betaalt voor iets, geeft het terug maar je geld ben je wel kwijt. - Als uitleg kregen we "dat we toch een jeton gekregen hadden". Wie dus eventjes 't gezond verstand uitzet en € 3,50 neertelt voor een biertje om gewoon een toffe avond te hebben, wordt blijkbaar afgestraft als hij al te enthousiast geld laat verdwijnen in de zakken van de organisator. - Ik vraag me af of deze praktijk niet ronduit illegaal is. De organisator noemt het bedrag "recyclagebijdrage" op de website, maar een dergelijk bedrag is niet redelijk. Al zeker niet voor herbruikbare bekers, die gewoon moeten afgewassen worden. Ik heb niet de ambitie persoonlijk iets terug te krijgen. Ik wil dit aankaarten en hoop dat hier ooit paal en perk aan gesteld wordt. Vriendelijke groeten, Bert Rowies
Terugbetaling
Op RockWerchter heb ik aan de kassa koopkrediet opgeladen op een polsband met QR-Code. Organisator LiveNation laat weten dat ik het geld dat nog op de polsband staat, niet terugbetaald krijg. De termijn is zogenaamd verstreken. Hun antwoord : Zendesk LN BE (Live Nation Belgium) 5 aug 2024 02:42 GMT-11 Dag Raf Bedankt voor je bericht. Je kon een refund aanvragen van 11 juli tot en met 25 juli. De periode waarin je een aanvraag kon doen is dus reeds afgelopen. Meer info vind je hier: https://www.rockwerchter.be/nl/info/veelgestelde-vragen Groetjes Lina In een krant beschuldigt een lezer de organisator van diefstal. Ik zie dat dit een oud zeer is. In 2023 waren er kennelijk gelijkaardige klachten. Is daar ooit iets aan gedaan ?
cashless systeem Live nation werkt niet, geen refunds ontvangen
do 22 jun 12:00 (12 dagen geleden)aan cashless, mijBesteWij waren op Werchter Boutique in groep, daardoor hadden wij een kaart gekregen voor onze comsumpties: kaartnr: XPFQVG. Mijn polsbandje zouden we dan gebruiken als refund voor de lege bekers: ID: VLBWUI.Ik heb dit bandje 4x gebruikt voor het terugbrengen van het leeggoed, zowel bekers als flesjes en blikjes. Pas bij de 4de keer gaf iemand van de refund stand mij aan dat mijn bandje rood kleurde en een error gaf. Bij nazicht van mijn saldo van mijn bandje was deze 0€!Wat blijkt er zijn 2 problemen:1. mijn bandje was niet geactiveerd, jullie scannen niet bij inkomst dus de bandjes waar geen geld op staat zijn dan niet geactiveerd2. als er geen geld op het bandje gezet wordt kan er ook geen refund gebeurenDeze beide oorzaken liggen bij jullie systeem en bij jullie communicatie hierrond.Graag wil ik een tegemoetkoming voor het leeggoed dat ik toch verzameld had maar geen refund van heb ontvangen. U ziet om mijn kaart wat het saldo is dat werd opgeladen.Tevens heb ik tot op de dag van vandaag mijn openstaand saldo dat op de groepskaart stond nog steeds niet ontvangen en we zijn ruim 2 weken verder!Hopend op een snelle respons
groot prijsverschil voor zelfde ticket
We hebben tickets voor justin Timberlake op dinsdag 17/7 aan €123 voor middenplein, wegens uitverkocht komt er een extra concert op woensdag 18/7 en kost een ticket voor middenplein slechts €73.(€50 verschil voor eenzelfde plaats!!!)Reeds contact opgenomen met live nation...prijsverlaging om verkoop op te zwengelen was de uitleg en duurdere tickets geven betere plaatsen maar middenplein blijft toch gewoon middenplein me dunkt! Gevraagd naar compensatie voor deze oneerlijke handel en er komt geen reactie meer...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten