do 22 jun 12:00 (12 dagen geleden)aan cashless, mijBesteWij waren op Werchter Boutique in groep, daardoor hadden wij een kaart gekregen voor onze comsumpties: kaartnr: XPFQVG. Mijn polsbandje zouden we dan gebruiken als refund voor de lege bekers: ID: VLBWUI.Ik heb dit bandje 4x gebruikt voor het terugbrengen van het leeggoed, zowel bekers als flesjes en blikjes. Pas bij de 4de keer gaf iemand van de refund stand mij aan dat mijn bandje rood kleurde en een error gaf. Bij nazicht van mijn saldo van mijn bandje was deze 0€!Wat blijkt er zijn 2 problemen:1. mijn bandje was niet geactiveerd, jullie scannen niet bij inkomst dus de bandjes waar geen geld op staat zijn dan niet geactiveerd2. als er geen geld op het bandje gezet wordt kan er ook geen refund gebeurenDeze beide oorzaken liggen bij jullie systeem en bij jullie communicatie hierrond.Graag wil ik een tegemoetkoming voor het leeggoed dat ik toch verzameld had maar geen refund van heb ontvangen. U ziet om mijn kaart wat het saldo is dat werd opgeladen.Tevens heb ik tot op de dag van vandaag mijn openstaand saldo dat op de groepskaart stond nog steeds niet ontvangen en we zijn ruim 2 weken verder!Hopend op een snelle respons