Meest recente klachten

M. V.
30/12/2024

Cash back registratie

Korte beschrijving van uw probleem Op 16 december 2024 kocht ik een LG TV bij Mediamarkt Schoten. Er geldt een promotie in de vorm van een Cash Back van 50 euro. Op 30 december (Ik was verwittigd in de winkel) , om een foto te maken van het uitgeknipte Serienummer en model nummer. De foto moet dan geüpload worden tijdens het registratie proces. Helaas , ik heb 10 diverse foto's gemaakt. Alle foto's zijn geweigerd. Het registratie proces kan niet voltooien. Ook twee of drie pogingen ondernomen om het proces gans opnieuw uit te voeren. Fotos en factuur zijn ter beschikking. Het registratie proces moet voor 15 januari 2025 plaats vinden. Een zeer omslachtige methode , om nog maar te zwijgen van alle persoonlijke info die verreist is. kunt u mij helpen? ter info klantnummer is Mediamarkt klantnummer

Opgelost
S. T.
9/09/2024

LG Smart TV - ondersteuning apps

Geachte Mevrouw, heer, sinds enkele dagen krijg ik het bericht dat vanaf 9 september a.s. mijn Smart TV van LG de Netflix-app niet meer zal ondersteunen. Vandaag is het zover. Naast Netflix, merk ik dat er in feite een hele resem andere apps niet meer compatibel zijn. Nochtans is deze televisie van 2013 - en in perfecte staat. Dit is ronduit schaamtelijk. Het dwingt mensen ertoe om een nieuwe televisie aan te schaffen. Dit is volstrekt milieu- en gebruikersonvriendelijk. Graag actie a.u.b. Dank, en vriendelijke groeten, S.T.

Afgesloten
K. R.
27/02/2024

Promotie cashback LG niet kunnen valideren

Beste, Op 24/11/2023 kocht ik bij Krëfel Toison D'or een televisie LG OLED55C35LA. Op dit toestel was een cashback promotie van LG toepasbaar. Toen ik de cashback promotie wou claimen had ik de doos van de televisie al weggegooid. Blijkbaar is het nodig om een barcode uit de doos te knippen, die in te scannen en op te sturen om de cashback aan te vragen. Dit werd NOOIT gecommuniceerd bij aankoop en is dus misleidend. LG heeft hierdoor mijn cashback niet kunnen goedkeuren. Het lijkt bovendien zo bedacht dat vele mensen hun promotie niet kunnen claimen. Ik wil daarom klacht indienen en mijn promotie claimen. Ik heb de aankoopfactuur die volgens mij voldoende moet kunnen zijn om wel degelijk de promotie te laten gelden. Met vriendelijke groeten,Katherine.

Afgesloten
G. B.
14/02/2024

LG wil geen garantie geven

Ik bestelde recent via Krefel een LG C3 smart tv. Nu omdat deze problemen heeft nam ik contact op met LG zelf. Maar LG wil geen garantie geven, via telefoon zeggen ze een dossier op te stellen en dat hun technische dienst dit moet bekijken en u contacteren . Maar in werkelijkheid word er juist niets gedaan ,wat zagen over filmpjes en foto's maken en deze versturen via hun site of WhatsApp . Heb hun foto's bezorgt als ook aankoopfactuur en serienummer toestel. Maar na een week nog geen reactie en als ik nu contact opneem via mail steeds dezelfde onzin Standard mail dat ze een dossier gaan starten blabla. Kijk voor deze aankoop had ik voor onze vorige tv contact met hun en na 10 dagen had ik nog geen oplossing en was het elke keer we zijn er mee bezig en de horen op de haak. Ik ben het dik zat met LG, wantje leest overal klachten en dat ze niets oplossen of reageren . Dus doe ik het via hier , de problemen met deze C3:Knipperen met blauwe gloed en zwart vierkant tonen links boven in het scherm.Steeds de soundbar vergeten die ook van LG is.Veel gruis in het beeld bij hdWow Orchestra werkt niet tv speaker geven dan geen audioHeb al 3x het toestel kunnen terugzetten naar factory setting steeds lost het zo tijdelijk op maar het zou gewoon niet mogen gebeuren met een nieuwe tv, eerst had hij geen problemen deze kwamen er na hun update 03.30.70Ik eis dat LG deze onder garantie verangt voor een nieuwe met uitpakken en installatie zodat ik zeker weet dat de nieuwe correct werkt. Om weer wat onzin te komen verkopen of voor foto's of video's te janken moet je mij niet meer contacteren LG, ik wil enkel iets van jullie horen als de tv word omgeruild voor een nieuwe met uitpakken en installatie!!!! Leer is respect voor klanten hebben wij zijn jullie melkkoeien niet die enkel goed zijn om jullie zakken te vullen .Dossier : CNU240209428227MVG Ghislaine & Ken

Afgesloten
F. O.
31/01/2024

ondeugdelijk product - LG tv

Beste,Ik heb een probleem van vervroegde veroudering met het volgende toestel:Categorie: TelevisiesMerk: LGModel: 75UM7110PLBDetails: Constant verticale gekleurde lijnen op het scherm.Periode in bezit: 3 jaar en 10 maandenIk zou graag willen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost aangezien het toestel maar 3j 10 maanden oud is. Dat is geen normaal levensduur van een moderne tv.Met vriendelijke groeten,

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform