Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
zogezegde levenslange garantie wordt niet toegepast omwille van 'het te warm laten worden van de pan
Beste, ik contacteerde Le Creuset aangaande 3 pannen (een grillpan en 2 pannen) die beschadigd zijn de binnenbekleding van de pannen komt los. Le Creuset antwoordde dat ik de pannen verkeerd heb gebruikt en daardoor kunnen ze de levenslange garantie niet toepassen. Ze hebben wel 1 nieuwe grillpan toegestuurd uit goodwill, maar de andere twee pannen werden niet vervangen. Op Trustpilot zie ik verschillende klachten van andere gebruikers die ook het antwoord hebben gekregen dat ze hun pannen te warm lieten worden. Ik heb de pannen correct gebruikt. Ik zet ze nooit op het hoogste vuur en gebruik enkel spatel of houten roerlepels om in de pan te werken. Het loslaten van de binnen bekleding ligt volgens mij niet hieraan.
Kwaliteit product
BesteEind november kocht ik een grillplaat van Le Creuset. Een merk waar ik tot op heden zeer tevreden over ben. Helaas was deze grillplaat reeds bij aankoop krom. Met bijgevolg slecht contact met kookvuur.Op 18/12 nam ik rechtstreeks contact op met klantendienst.Ik kreeg bevestiging van ontvangst met belofte dat men mij binnen een termijn van 10 a 14 werkdagen.Helaas gee´´n reactie.Op 13/01 nam ik opnieuw contact op met klante´ndienst. Opnieuw zonder resultaat.Jammer voor een bedrijf dat gaat voor leve´nslange gara´ntie.Is het mogelijk hierin te ondersteunen.Alvast bedankt
Beschadiging aan kookplaat door kookpot
Beste,Op kerstavond gebruikte ik mijn Han Solo braadslede van Le Creuset op mijn inductievuur, zoals aangegeven op de verpakking dat dit hierop kan gebruikt worden.De pot liet echter allerlei krassen na op ons nieuw inductievuur (we wonen een half jaar in de woning en de keuken is volledig nieuw). Bij het melden aan de aanwezige familie, keek mijn schoonvader naar de onderkant en zag dat de kookpot bramen vertoont. Deze zorgden voor de krassen in de kookplaat. We hebben reeds contact opgenomen via sociale media en via het klachtenformulier. We wachten nu al twee weken (9 werkdagen) op een respons. We kregen enkel een automatisch antwoord waarin stond dat de mail werd doorgezonden naar het serviceteam dat contact zou opnemen met ons. Helaas hebben we tot op heden geen enkel antwoord mogen ontvangen.Wij verwachten dat ons splinternieuwe inductiekookplaat wordt hersteld indien dit nog mogelijk is, of vervangen door een nieuwe kookplaat.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten