Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Niet-conforme levering en herhaalde fouten bij de gordijnen
Bij de initiële levering van de gordijnen voor living L en M waren er fouten in afmetingen en defecte mechanismen, die na heropmeting en vervanging opnieuw niet correct werden uitgevoerd. De recent geleverde gordijnen vertonen een duidelijk kleurverschil en afwijkende plaatsing van de baleinen ten opzichte van de reeds aanwezige exemplaren, waardoor het uniforme en esthetische geheel van de leefruimte verstoord is. Gedurende meer dan tien maanden zijn wij van het kastje naar de muur gestuurd — van winkel naar klantendienst, weer terug naar de winkel, en opnieuw naar de klantendienst — zonder dat een structurele oplossing is geboden. Ondanks herhaalde pogingen tot herstel blijft het probleem bestaan, waardoor een gedeeltelijke vervanging geen oplossing biedt en een volledige vervanging of andere adequate compensatie noodzakelijk is.
Misleidende informatie bij aankoop product
Geachte mevrouw/heer, Op 10/11/2025 wilde ik de stoel faenze in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting die u had gemaakt. Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en ervoor te zorgen dat er 8 stoelen voor mij klaarstaan bij afhaling. Met vriendelijke groet,
Foute levering
Begin juli bestelde ik gordijnen voor meer dan 1.000€. Ze werden geleverd op 25 en 31/8. Bij het ophangen constateerde ik dat verschillende gordijnen niet voldeden: te breed, te smal, niet recht, sleuren over de grond aan de muurkant en in het midden. Bijkomend is er in 2 gordijnen een fout in de stof. De ramen werden door Kwantum thuis opgemeten, waardoor ik garantie heb als het niet juist was. Na veel klagen, mails, telefonisch en in de winkel Mechelen, is er op 17/9 een inspectrice langsgekomen. Zij bevestigde mijn klacht en ik zou nieuwe gordijnen krijgen ter vervanging. Alles goed tot daar. Na 1 maand, op 14/10 heb ik de inspectrice ge-smst ivm de opvolging, volgens haar was alles correct doorgegeven. Ik heb ook emails gestuurd naar de winkel en de klantendienst. Helaas, zonder antwoord. Sindsdien wacht ik nog altijd op een antwoord op de vraag: wanneer krijg ik mijn gordijnen?
Niet-conforme levering en herhaalde fouten bij de gordijnen
Bij de initiële levering van de gordijnen voor living L en M waren er fouten in afmetingen en defecte mechanismen, die na heropmeting en vervanging opnieuw niet correct werden uitgevoerd. De recent geleverde gordijnen vertonen een duidelijk kleurverschil en afwijkende plaatsing van de baleinen ten opzichte van de reeds aanwezige exemplaren, waardoor het uniforme en esthetische geheel van de leefruimte verstoord is. Gedurende meer dan tien maanden zijn wij van het kastje naar de muur gestuurd — van winkel naar klantendienst, weer terug naar de winkel, en opnieuw naar de klantendienst — zonder dat een structurele oplossing is geboden. Ondanks herhaalde pogingen tot herstel blijft het probleem bestaan, waardoor een gedeeltelijke vervanging geen oplossing biedt en een volledige vervanging of andere adequate compensatie noodzakelijk is.
Nog niets ontvangen
Beste, Wij hebben op 27 september, 4 stoelen de Napoli in cremé kleur besteld in de winkel van Wommelgem en ook gevraagd voor deze daar te laten leveren, ondertussen zijn we al meer dan 10 dagen verder en er is nog steeds niets geleverd. Al meerdere keren naar de winkel gebeld en ter plaatse geweest, zij kunnen ook niet meer vertellen dan dat het nog niet is binnengekomen of vertraging heeft. Terwijl op de website zelf wel op staat binnen de 2 - 3 werkdagen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
