Terug

Levering van goederen die stuk zijn

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: KWANTUM

20/12/2025

Beste Ik bestelde 6 tassen op de kwantum website. Bij aankomst en openen van het pakket zag ik dat er één van de tassen stuk was. Ik had het pakket reeds betaald. Ik deed meteen een melding bij de kwantum klantendienst. Nu, meer dan twee weken later heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Graag had ik ofwel mijn geld teruggekregen ofwel een nieuwe tas (van hetzelfde formaat) toegestuurd gekregen. Bedankt Vriendelijke groet Elien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform