Terug

Foute levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

V. M.

Naar: KWANTUM

13/11/2025

Begin juli bestelde ik gordijnen voor meer dan 1.000€. Ze werden geleverd op 25 en 31/8. Bij het ophangen constateerde ik dat verschillende gordijnen niet voldeden: te breed, te smal, niet recht, sleuren over de grond aan de muurkant en in het midden. Bijkomend is er in 2 gordijnen een fout in de stof. De ramen werden door Kwantum thuis opgemeten, waardoor ik garantie heb als het niet juist was. Na veel klagen, mails, telefonisch en in de winkel Mechelen, is er op 17/9 een inspectrice langsgekomen. Zij bevestigde mijn klacht en ik zou nieuwe gordijnen krijgen ter vervanging. Alles goed tot daar. Na 1 maand, op 14/10 heb ik de inspectrice ge-smst ivm de opvolging, volgens haar was alles correct doorgegeven. Ik heb ook emails gestuurd naar de winkel en de klantendienst. Helaas, zonder antwoord. Sindsdien wacht ik nog altijd op een antwoord op de vraag: wanneer krijg ik mijn gordijnen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform