Begin juli bestelde ik gordijnen voor meer dan 1.000€. Ze werden geleverd op 25 en 31/8. Bij het ophangen constateerde ik dat verschillende gordijnen niet voldeden: te breed, te smal, niet recht, sleuren over de grond aan de muurkant en in het midden. Bijkomend is er in 2 gordijnen een fout in de stof.
De ramen werden door Kwantum thuis opgemeten, waardoor ik garantie heb als het niet juist was.
Na veel klagen, mails, telefonisch en in de winkel Mechelen, is er op 17/9 een inspectrice langsgekomen. Zij bevestigde mijn klacht en ik zou nieuwe gordijnen krijgen ter vervanging. Alles goed tot daar.
Na 1 maand, op 14/10 heb ik de inspectrice ge-smst ivm de opvolging, volgens haar was alles correct doorgegeven. Ik heb ook emails gestuurd naar de winkel en de klantendienst. Helaas, zonder antwoord.
Sindsdien wacht ik nog altijd op een antwoord op de vraag: wanneer krijg ik mijn gordijnen?