Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 98
- Aantal klachten *
- 26
- Afgesloten klachten*
- 96%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Bestellingsprobleemm
Geachte mevrouw/heer, Op 27 april 2025 kocht ik 13 producten (ordernummer 1766942214) in uw online winkel en betaalde ik in totaal €194,26. Ik ontving het pakket op 30 april 2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet de producten waren dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van mijn volledige bestelling, m.n. 4x pampers babydry pants luierbroekjes maat 4, 4x pampers premium protection pants luierbroekjes maat 4, 1x garnier Ambre solaire sensitive expert SPF50+ zonnebrandspray, 1x Garnier Ambre Solaire Super Uv Niacinamide SPF50+ Anti-Imperfecties Fluid, 1x Gillette Fusion5 Scheerapparaat, 1x Gillette Voordeelpak Fusion Manual L 16 stuks, en 1x Gillette Venus Satin Care Scheergel voor de Gevoelige Huid, 4x pampers premium protection normale luiers maat 4. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Eleni Meers Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Artikelen van promotie niet aanwezig
Kruidvat voert momenteel de actie dat bij aankoop van 2 producten van de deelnemende merken, je een gratis pak DASH wastabletten krijgt. Ik kocht speciaal hiervoor 3 artikelen van always en 1 van Tampax. Ten eerste waren er amper nog artikelen van Tampax aanwezig. De soort die ik normaal neem was er gewoon niet meer. Ik ben gaan vragen of er meer artikelen van Tampax waren, maar kreeg het antwoord dat alles in de rekken was gezet. Aan de kassa bleken er ook geen DASH wastabletten meer te zijn. Ik heb speciaal 4 artikelen gekocht zodat ik zo 2 pakken kreeg. In de plaats gaven ze mij brooddozen. Ik vind dit absoluut misleidend. Klanten worden zo naar de winkel gelokt en aangespoord om meer artikelen te kopen, om hen uiteindelijk het beloofde voordeel niet te geven. Een winkel is toch wettelijk verplicht om voldoende producten te voorzien als zij een actie doen? Ik wou mijn kassabon toevoegen maar het bestand is te groot.
kruidvat Promo's folder van 06 -12 Jan
Geachte mevrouw/heer, Op 06 Jan 2025, ging ik rond 1000Hr de winkel in Ninove binnen om de scheermesjes Gilette Mach 3 uit uw promofolder aan te kopen (18 Stuks voor 38,99 Euro + smartwatch. De onvriendelijke winkelbediende zei me dat deze niet in de winkel beschikbaar waren en ook niet worden geleverd en dat ik via internet moest bestellen. Via internet dan maar gekeken en ook daar waren deze niet beschikbaar! Ik stel vast dat jullie klanten lokken met valse promoties. Het feit dat ik me naar de winkel begeef om desbetreffend product in Promotie te kopen en vast te stellen dat dat product niet eens aanwezig was en dit reeds de tweede maal is dat me dit overkomt bij kruidvat getuigt n dit echt van klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid. Daarom verzoek ik u alsnog het beschreven product uit uw promo voor mij beschikbaar te maken! Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Philips Kruidvat actie
Bij aankoop van een Philips One Blade, kreeg ik gratis Philips in-ear oordopjes. De One Blade werd geleverd en we kregen een bevestigingsmail waarin stond dat de oordopjes binnen een viertal weken zouden geleverd worden. Ondertussen heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik nam telefonisch contact op met Kruidvat. Ze verwezen me door naar Philips en bij Philips werd ik doorverwezen naar het tussenbedrijf Servicebureau Janssen. Bij Janssen werd ik opnieuw doorverwezen naar Philips waar mijn telefoonnummer werd genoteerd en ze me naderhand opnieuw zouden contacteren. Dit alles is uiterst vervelend aangezien deze aankoop een cadeau is voor mijn zoon voor de kerst. Mijn dochter regelde alles hiervoor online. Ik zou dan ook graag hebben dat de oordopjes toch nog geleverd worden, aangezien dit de hoofdreden was om dit product bij Kruidvat aan te kopen. Hetzelfde product werd immers goedkoper aangeboden bij Albert Heyn.
Speciale Kruidvat actie Philips
Bij aankoop van een Philips One Blade, kreeg ik gratis Philips in-ear oordopjes. De One Blade werd geleverd en we kregen een bevestigingsmail waarin stond dat de oordopjes binnen een viertal weken zouden geleverd worden. Ondertussen heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik nam telefonisch contact op met Kruidvat. Ze verwezen me door naar Philips en bij Philips werd ik doorverwezen naar het tussenbedrijf Servicebureau Janssen. Bij Janssen werd ik opnieuw doorverwezen naar Philips waar mijn telefoonnummer werd genoteerd en ze me naderhand opnieuw zouden contacteren. Dit alles is uiterst vervelend aangezien deze aankoop een cadeau is voor mijn zoon voor de kerst. Mijn dochter regelde alles hiervoor online. Ik zou dan ook graag hebben dat de oordopjes toch nog geleverd worden, aangezien dit de hoofdreden was om dit product bij Kruidvat aan te kopen. Hetzelfde product werd immers goedkoper aangeboden bij Albert Heyn.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten