Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 97
- Aantal klachten *
- 20
- Afgesloten klachten*
- 90%
- Antwoordratio*
- 9 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terugbetaling huurwaarborg
Beste, de documenten voor terugbetaling huurwaarborg voor bovenvermelde referentie werden u per email toegestuurd op 4 jul 2025 . Een herinneringsmail werd verstuurd met de vraag over de status van dit dossier op 18 juli . Ik heb nog steeds geen response ontvangen . Ik dring er bij deze nogmaals op aan dat u hierop snel reageert en de terugbetaling in orde brengt . Beste groeten, Rudolf Spiessens
Vrijgave huurwaarborg
Beste Korfine, Sinds 23/03/25 zijn jullie in het bezit van het ondertekend vrijgave document. Op 03/04 vroeg u ook handtekening van mijn echtgenote. Op 06/04 stuurde de Immo makelaar het document met alle handtekeningen naar uw diensten. Sindsdien bent u op geen enkele manier bereikbaar. Mails worden niet beantwoord en telefoonoproepen naar vrijgave huurwaarborg worden niet beantwoord. Eigenaardig genoeg ben ik meermaals binnen de minuut binnen op de keuze 'plaatsen huurwaarborg'. Uw medewerkers hebben de pretentie helemaal niet te luisteren en verbinden door naar vrijgave huurwaarborg. Het gevolg laat zich raden... niemand neemt op! Er is geen enkele reden om de huurwaarborg achter te houden en wij eisen dan ook DRINGEND onze centen terug! Blijkbaar is het dossier sinds 03/04 niet meer geopend als we de status dossier mogen geloven. Totaal onprofessioneel. Ik voeg hierbij nogmaals het vrijgave document en reken op uw verantwoordelijkheidszin. Iedereen kan zijn geld wel gebruiken. Bij gebreke aan een positief gevolg worden verdere stappen ondernomen. Erwin Anthoons
vrijgave huurwaarborg
Geachte De afgelopen 2 maanden probeerde ik meermaals jullie diensten te bereiken, zowel telefonisch als via elektronisch schrijven. Op geen enkele moment kreeg ik echter gehoor. Daar de inningen en vrijgave van huurwaarborgen één van jullie hoofdactiviteiten inhoudt, verwacht ik hier toch wat snellere en transparantere actie in. Graag had ik dan ook via deze weg antwoord gehad op de stand van zaken van mijn dossier. In bijlage vindt u nogmaals een ondertekend formulier tot vrijgave van de huurwaarborg. Met vriendelijke groeten Sam Bastiaens Bijlage: - Document tot vrijgave huurwaarborg
terug betaling huurwaarborg
Beste Op 21/12/2024 de papieren binnen gebracht met handtekening huurder en verhuurder, na drie weken nog geen terugbetaling, via immo contact opgenomen, rekeningnr niet correct ok! Dit was mijn fout, wel jammer dat ik deze zelf moet uitzoeken want jullie waren dus zeker nog niet bezig met ons dossier, juiste gegevens door gegeven na drie weken nog altijd niets. Gemaild, gebeld niets van antwoord, maar als je wil klant worden onmiddelijk gehoor, met melding dat deze dame niets kan doen, dan maar terug via immo terug 2 weken, waar er opeens nog id papieren tekort waren raar dat je dat niet onmiddelijk kon doorgeven. We zijn nu terug twee weken verder en nog altijd geen centen! Er zijn mensen die deze echt nodig hebben, gelieve zo spoedig mogelijk deze in orde te brengen! Met vriendelijke groeten Mistiaen Debbie
Terugbetaling Huurwaarborg
Geachte mevrouw/heer, Referentie: 0-13054783-22-003133 Op 16-01-2025, heeft Reds immo u de nodige documenten verzonden voor de terugbetaling van mijn huurwaarborg. Op 21-01-2025, heb ik een bevestiging gekregen dat jullie de documenten goed ontvangen hebben. Op 21-01-2025, heb ik jullie gecontacteerd met de vraag wat de termijn van terugbetaling zal zijn, daar komt echter geen reactie op. Graag had ik van jullie vernomen wanneer jullie mijn dossier zullen behandelen? Met vriendelijke groet
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 9 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten