Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
annulering van de bestelling
Via een advertentie op internet werd een Ghibli alleszuiger aangeboden in promo. Mijn schoonzoon merkte de advertentie op en vroeg mij of ik interesse had. Ik leen mijn wat oudere Ghibli dikwijls uit aan mijn gezinsleden, het leek mij een zeer goed idee er nog één bij te kopen aan deze mooie promo. Mijn schoonzoon bestelde 2 stuks en wij kregen een bevestiging van bestelling en een datum van levering. Twee dagen erna werd de bestelling geannuleerd met als reden dat de prijs verkeerd was op de promo en er geen promo was op het artikel. Wij hebben de nodige correspondentie gevoerd maar het bedrijf baseert zich op de bescherming inzake een verkeerd vermelde prijs. Wij hebben geen acties of daden verricht die zouden wijzen op oneerlijke of gemanipuleerde aankoop en zijn van mening dat deze promo aan ons dient toegekend te worden en wij deze alleszuigers dienen te verkrijgen aan de vermelde promoprijs.
Schending consumentenrechten door webwinkel klium.be
Het is meer dan een maand geleden dat ik een bouwlamp BOSCH GLI 12V-330 (acculamp) in webwinkel klium.be heb gekocht (1 februari), maar ik heb nog steeds geen kwaliteitsproduct of restitutie ontvangen. Het is niet normaal!Ten eerste werd het defecte product bij mij afgeleverd. Het product is op mijn verzoek vervangen! Maar ze stuurden me een product dat helemaal niet werkte. Op 11 februari schreef ik een brief naar de winkel en stuurde ze dit niet-werkende item terug!Ik was teleurgesteld in dit product en zou graag een ander merk lamp willen kopen, maar de winkel weigerde mijn geld terug te betalen.Op dit moment (15 april 2021) heb ik geen kwaliteitsproduct en ook geen restitutie.De winkel legt uit dat Bosch ze geen antwoord geeft, maar daar mag ik geen last van hebben. De winkel is verantwoordelijk voor mijn aankoop.
Problemen met teruggave prijsverschil tussen bestelde en geleverde toestel.
Beste, ik kocht op 7 okt. 2019 een hakselaar Bosch AXT 25TC aan de prijs van 424,81 Euro (BTW incl.). De firma leverde een hakselaar Bosch AXT 25D aan de prijs van 328,81 Euro (BTW incl.). Ik contacteerde de firma om hierop te wijzen en verklaarde mij akkoord met dit verkeerd geleverde toestel en vroeg mij het prijsverschil tussen deze twee toestellen terug te betalen. De boekhouding ging dit in orde brengen, maar ik wacht nog steeds op de teruggave. Men antwoord zelfs niet meer op mijn mail-berichten.Gelieve de zaak zo snel mogelijk te regelen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten