*Els* (Klium)23 mei 2024 09:30 CESTGoedemorgen,Wij begrijpen dat deze situatie vervelend is.Bij de aankoop betaalde u Eur98,79 per stofzuiger. Momenteel staan dezestofzuigers bij ons online in de promotie voor Eur285,50 (18% korting op deadviesprijs van Eur351,86). Dit is een aanzienlijk verschil.Er is een fout opgetreden in onze prijsinstelling. Voordat we uw bestellingannuleerden, hebben we dit besproken met onze juridische afdeling. Vanwegehet substantiele prijsverschil is dit een kennelijke fout."Kennelijke fout" betekent dat wij als bedrijf beschermd zijn in geval vaneen vergissing, en dat u als consument had kunnen opmerken dat de prijs telaag was. Bij onze concurrenten zijn deze toestellen namelijk ook aanvergelijkbare prijzen verkrijgbaar.Ik verwijs u tevens naar onze communicatie tussen 23 en 30 april.Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.Met vriendelijke groeten - CordialementMit freundlichen Gra¼aŸen - Kind regardsEls* Customer Care**Klachtenbox*22 mei 2024 09:36 CESTDit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[9PVJV5-RYD9J] Dit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[9PVJV5-RYD9J]