Terug

annulering van de bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Klium

22/05/2024

Via een advertentie op internet werd een Ghibli alleszuiger aangeboden in promo. Mijn schoonzoon merkte de advertentie op en vroeg mij of ik interesse had. Ik leen mijn wat oudere Ghibli dikwijls uit aan mijn gezinsleden, het leek mij een zeer goed idee er nog één bij te kopen aan deze mooie promo. Mijn schoonzoon bestelde 2 stuks en wij kregen een bevestiging van bestelling en een datum van levering. Twee dagen erna werd de bestelling geannuleerd met als reden dat de prijs verkeerd was op de promo en er geen promo was op het artikel. Wij hebben de nodige correspondentie gevoerd maar het bedrijf baseert zich op de bescherming inzake een verkeerd vermelde prijs. Wij hebben geen acties of daden verricht die zouden wijzen op oneerlijke of gemanipuleerde aankoop en zijn van mening dat deze promo aan ons dient toegekend te worden en wij deze alleszuigers dienen te verkrijgen aan de vermelde promoprijs.

Berichten (2)

Klium

Naar: E. V.

23/05/2024

*Els* (Klium)23 mei 2024 09:30 CESTGoedemorgen,Wij begrijpen dat deze situatie vervelend is.Bij de aankoop betaalde u Eur98,79 per stofzuiger. Momenteel staan dezestofzuigers bij ons online in de promotie voor Eur285,50 (18% korting op deadviesprijs van Eur351,86). Dit is een aanzienlijk verschil.Er is een fout opgetreden in onze prijsinstelling. Voordat we uw bestellingannuleerden, hebben we dit besproken met onze juridische afdeling. Vanwegehet substantiele prijsverschil is dit een kennelijke fout."Kennelijke fout" betekent dat wij als bedrijf beschermd zijn in geval vaneen vergissing, en dat u als consument had kunnen opmerken dat de prijs telaag was. Bij onze concurrenten zijn deze toestellen namelijk ook aanvergelijkbare prijzen verkrijgbaar.Ik verwijs u tevens naar onze communicatie tussen 23 en 30 april.Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.Met vriendelijke groeten - CordialementMit freundlichen Gra¼aŸen - Kind regardsEls* Customer Care**Klachtenbox*22 mei 2024 09:36 CESTDit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[9PVJV5-RYD9J] Dit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[9PVJV5-RYD9J]

Klium

Naar: E. V.

27/05/2024

GoedemiddagWij wachten af op het contact met uw advocaat.Ik zie wel nergens onze reply op de vraag van de klant ?Waar kan ik dit terugvinden? Kan ik ook inloggen op jullie site? Zo ja, graag credentials.Metvriendelijkegroeten'‘MeilleuressalutationsFreundlicheGre'‘KindregardsAnjaBiesmansKliumCustomerCareManagerMob.:+32495862465www.dexis.beVoogdijstraat333500HasseltBELGI'‘BELGIQUETel:+3211299907GDPRServicing:CentralAutoDexisDuvivierDexisEltecDexisImesDexisKliumVandenBroeckDexisVolgonsop:v.ex.1.0.15


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform