Terug

Schending consumentenrechten door webwinkel klium.be

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Klium

15/04/2021

Het is meer dan een maand geleden dat ik een bouwlamp BOSCH GLI 12V-330 (acculamp) in webwinkel klium.be heb gekocht (1 februari), maar ik heb nog steeds geen kwaliteitsproduct of restitutie ontvangen. Het is niet normaal!Ten eerste werd het defecte product bij mij afgeleverd. Het product is op mijn verzoek vervangen! Maar ze stuurden me een product dat helemaal niet werkte. Op 11 februari schreef ik een brief naar de winkel en stuurde ze dit niet-werkende item terug!Ik was teleurgesteld in dit product en zou graag een ander merk lamp willen kopen, maar de winkel weigerde mijn geld terug te betalen.Op dit moment (15 april 2021) heb ik geen kwaliteitsproduct en ook geen restitutie.De winkel legt uit dat Bosch ze geen antwoord geeft, maar daar mag ik geen last van hebben. De winkel is verantwoordelijk voor mijn aankoop.

Berichten (4)

Klium

Naar: A. M.

16/04/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -*Anja* (Klium)16 apr. 2021 10:23 CESTGoedemorgenmijn collega Kathleen is met deze klacht bezig.Zij zal u as maandag hierover berichten.Met vriendelijke groetenKind regards,Anja* Customer Care**Klachtenbox*15 apr. 2021 13:31 CESTTIP: Ontvang meteen 10% korting bij de aankoop van Eltenveiligheidsschoenen! Gebruik de promotiecode ELTEN10 bij je volgendeaankoop in de Klium shop.Dit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[L7V2G6-LP8X] TIP: Ontvang meteen 10% korting bij de aankoop van Eltenveiligheidsschoenen! Gebruik de promotiecode ELTEN10 bij je volgendeaankoop in de Klium shop.Dit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[L7V2G6-LP8X]

Klium

Naar: A. M.

19/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

A. M.

Naar: Klium

19/04/2021

Bedankt voor het onderzoeken van mijn vraag, maar maanden wachten op een antwoord is niet oké!De winkel is verantwoordelijk voor de goederen aan de klant, ik moet niet afhankelijk zijn van de beslissingen van de fabrikant. Mvg

Klium

Naar: A. M.

20/04/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -*Kathleen* (Klium)20 apr. 2021 11:46 CESTHelaas is dat wel het geval bij het gebruik van de garantie van deproducent.Ik heb voor u de vervangende lamp ontvangen van Bosch.Ik neem deze op stock zodat ik u kan terugbetalen uit coulance.Bij deze de bevestiging.Dank u vriendelijk.'‹Met vriendelijke groetenKind regards,Kathleen* Customer Care**Klachtenbox*19 apr. 2021 14:41 CESTTIP: Ontvang meteen 10% korting bij de aankoop van Eltenveiligheidsschoenen! Gebruik de promotiecode ELTEN10 bij je volgendeaankoop in de Klium shop.Dit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[YDX75M-8520] TIP: Ontvang meteen 10% korting bij de aankoop van Eltenveiligheidsschoenen! Gebruik de promotiecode ELTEN10 bij je volgendeaankoop in de Klium shop.Dit e-mailbericht is een service van Klium. Mogelijk gemaakt door Zendesk[YDX75M-8520]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform