Meest recente klachten

A. D.
28/12/2024

Ongevraagde levering

Bij mijn weten nooit domiciliering opdracht gegeven Was eenmalige bestelling van kattenvoer. Hoe kunnen we dit stop zetten?

Opgelost
N. V.
9/04/2024

Ongevraagd pakket Just Russel

BesteWij bestelden eenmalig een pakket van Just Russel om het voer uit te proberen. Enkele weken later krijgen wij een Whatsapp bericht van Just Russel met de melding dat ze zien dat we de emails niet ontvangen, en de vraag of we het pakket al wensen te ontvangen of nog willen wachten.Na onmiddellijke reactie via hun Whatsapp gaven we aan dat we het pakket niet wensten en we inderdaad hun communicatie hierover niet hadden ontvangen. We krijgen de info die we ook bij andere klachten tav het bedrijf lezen, nl. dat ze dit communiceren in een mail na de eerste bestelling (welke we niet hebben ontvangen) en dat je de kans krijgt om te annuleren na de herinneringsmail (hebben we ook niet ontvangen). Het bedrijf gaf ook toe dat ze op de hoogte waren dat wij deze mails niet hadden ontvangen. Echter, de kans om de bestelling te annuleren zoals door henzelf wordt gecommuniceerd door hun klantendienst, op de website en op reacties op andere klachten, hebben wij niet gekregen.Een medewerkster verwees als oorzaak van het probleem naar onszelf omdat wij de emails hadden geblokkeerd. Als wij iets 'blokkeren' van communicatie, dan is het omdat we niet houden van reclame of een nodeloos gevulde mailbox, en dan schrijven we steeds uit via de 'unsubscribe button' en webpagina van het bedrijf zelf. Wij zijn van het idee dat je zo ook geen essentiële info mist over bv. bestellingen. Blijkbaar was dit wel het geval. Ze konden daar bovenop ook zien dat we dit niet hadden ontvangen en gingen toch over tot de bestelling. Ondertussen hebben ze het 'mailprobleem' ook kunnen fixen, want nu ontvangen we (voor ons blijkbaar te laat) plots terug de mails ifv de ongevraagde bestelling.Wij zijn van mening dat we onvoldoende werden geïnformeerd en we hierdoor gebonden worden aan een ongevraagde bestelling. I.c. onvoldoende duidelijk op de website tijdens de bestelling en geen enkele verdere info of herinnering ontvangen tot het moment dat het 'te laat' was. Het bedrijf zelf geeft aan dat er nog 2 dagen marge zijn om een bestelling te annuleren, maar hier hebben wij blijkbaar geen recht op. In reactie en betwisting op de oorspronkelijke vraag of ze het pakket al mochten opsturen of beter nog even wachten, hadden we nog eens duidelijk aangegeven dat we deze bestelling niet wilden aankopen. Er is geen reactie meer gekomen van Just Russel en ze hebben de bestelling dan maar meteen verstuurd.

Afgesloten
L. R.
3/09/2023

Terugnemen zaken voer

Sinds een maand staat mijn pup op het voeder van JR en ontwikkelde eerst matige diarree en uiteindelijk ernstige diarree met verminderde gezondheid. Ik informeerde JR hierover dat hij dit voorheen nooit gehad heeft op zijn ander voer en vroeg hun op ze het persoonlijke voer kunnen aanpassen. Dit was niet mogelijk voor een ander lam gebasseerd voer en raadde ze me aan om toch nog dit voer even te proberen. De gezondheid van de pup ging zo hard achteruit dat we een dierenarts hem hebben laten onderzoeken en deze adviseerde om onmiddellijk naar zijn oude voer terug te schakelen. Het probleem was dadelijk opgelost en de dierenarts adviseerde dan ook om niet meer het JR voer te gebruiken. Ik heb JR hierover geïnformeerd gezien ik net een nieuwe zending had gekregen (2 dagen na levering) met de vraag om de niet geopende, net afgeleverde zakken terug te nemen om het al eerder gecommuniceerde probleem. Echter weigert JR de zakken terug te nemen enkel om te ruilen voor ander voer. Gezien het advies van dierenarts is om geen JR voer te gebruiken lijkt een ander voer van hun ook niet iets wat ik wens. Graag wil ik mijn geld terug voor de ongeopende zakken

Opgelost
M. D.
30/06/2023

ongevraagde leveringen

ik heb ongevraagde leveringen ontvangen van Just russel. terug gestuurd maar nu eisen ze dat ik dit betaal met dreiging van incasso bedrijf. Ik heb hun tijdig laten weten dat ik voorlopig geen bestellingen meer nodig had. Werd toch opgestuurd. heb alles terug gestuurd en weiger te betalen Ik wil mijn account deleten maar dit lukt niet. Malafide firma

Afgesloten
M. D.
23/06/2023

Ongevraagde leveringen

Ik heb ongevraagde leveringen ontvangen van Just Russel . Teruggestuurd maar nu eisen ze dat ik dit betaal met dreiging van incasso bedrijf. Ik wil mijn account deleten maar lukt niet. Malafide firma

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform