BesteWij bestelden eenmalig een pakket van Just Russel om het voer uit te proberen. Enkele weken later krijgen wij een Whatsapp bericht van Just Russel met de melding dat ze zien dat we de emails niet ontvangen, en de vraag of we het pakket al wensen te ontvangen of nog willen wachten.Na onmiddellijke reactie via hun Whatsapp gaven we aan dat we het pakket niet wensten en we inderdaad hun communicatie hierover niet hadden ontvangen. We krijgen de info die we ook bij andere klachten tav het bedrijf lezen, nl. dat ze dit communiceren in een mail na de eerste bestelling (welke we niet hebben ontvangen) en dat je de kans krijgt om te annuleren na de herinneringsmail (hebben we ook niet ontvangen). Het bedrijf gaf ook toe dat ze op de hoogte waren dat wij deze mails niet hadden ontvangen. Echter, de kans om de bestelling te annuleren zoals door henzelf wordt gecommuniceerd door hun klantendienst, op de website en op reacties op andere klachten, hebben wij niet gekregen.Een medewerkster verwees als oorzaak van het probleem naar onszelf omdat wij de emails hadden geblokkeerd. Als wij iets 'blokkeren' van communicatie, dan is het omdat we niet houden van reclame of een nodeloos gevulde mailbox, en dan schrijven we steeds uit via de 'unsubscribe button' en webpagina van het bedrijf zelf. Wij zijn van het idee dat je zo ook geen essentiële info mist over bv. bestellingen. Blijkbaar was dit wel het geval. Ze konden daar bovenop ook zien dat we dit niet hadden ontvangen en gingen toch over tot de bestelling. Ondertussen hebben ze het 'mailprobleem' ook kunnen fixen, want nu ontvangen we (voor ons blijkbaar te laat) plots terug de mails ifv de ongevraagde bestelling.Wij zijn van mening dat we onvoldoende werden geïnformeerd en we hierdoor gebonden worden aan een ongevraagde bestelling. I.c. onvoldoende duidelijk op de website tijdens de bestelling en geen enkele verdere info of herinnering ontvangen tot het moment dat het 'te laat' was. Het bedrijf zelf geeft aan dat er nog 2 dagen marge zijn om een bestelling te annuleren, maar hier hebben wij blijkbaar geen recht op. In reactie en betwisting op de oorspronkelijke vraag of ze het pakket al mochten opsturen of beter nog even wachten, hadden we nog eens duidelijk aangegeven dat we deze bestelling niet wilden aankopen. Er is geen reactie meer gekomen van Just Russel en ze hebben de bestelling dan maar meteen verstuurd.