Terug

Ongevraagde levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. D.

Naar: Just Russel

28/12/2024

Bij mijn weten nooit domiciliering opdracht gegeven Was eenmalige bestelling van kattenvoer. Hoe kunnen we dit stop zetten?

Berichten (2)

Just Russel

Naar: A. D.

30/12/2024

@@REF_ID@a4b598894ec43e34a1@REF_ID@@ Hey Alexander! 👋 Ik begrijp dat er soms wat vragen kunnen zijn over onze automatische leveringen, en ik leg het graag even voor je uit. Zoals vermeld op onze website, werken we standaard met automatische leveringen. Deze automatische leveringen zijn echter super flexibel en niet bindend. Bij je eerste bestelling ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. Dit staat duidelijk vermeld op de afrekenpagina, op onze website en in een van de eerste e-mails die je van ons ontvangt. Het is zeker niet onze bedoeling om ongewenste pakjes te sturen. Daarom sturen we 9 dagen voor de verzending van een nieuwe levering een herinneringsmail. Na ontvangst van deze mail heb je nog 2 dagen de tijd om eventuele wijzigingen door te geven, zoals uitstellen, pauzeren, of stopzetten. Als er geen reactie komt of er geen wijzigingen worden doorgegeven, wordt een nieuwe levering automatisch verzonden. Via je profiel op onze website kun je eenvoudig je accountinstellingen aanpassen om toekomstige leveringen naar wens te beheren. Je kunt leveringen uitstellen, pauzeren of stopzetten om ongewenste pakketten te voorkomen. Ik schrijf het kort even voor je uit hoe je de leveringen stopzet: - Ga naar justrussel.com. - Klik in de rechterbovenhoek op ‘Login’. - Log in op je account. - Klik in de rechterbovenhoek op je naam. - Klik op de knop ‘Abonnement instellingen'. - Scrol vervolgens naar beneden klik op op 'stop leveringen’. - Selecteer voor welk huisdier je de levering wenst te stoppen. - Klik op volgende . - Kies hoe lang je de leveringen wenst te stoppen. - Klik opnieuw op volgende. - Indien je de leveringen voor een onbepaalde tijd wens te stoppen, dien je wel nog aan te duiden waarom je ze wenst te stoppen. - Klik nogmaals op ‘Annuleer leveringen'. - Je gaat een rode kader krijgen waarin staat dat je leveringen gestopt zijn. Als je meerdere huisdieren hebt, moet je de leveringen stopzetten per huisdier. Je krijgt steeds een bevestigingsmail wanneer je het profiel hebt gestopt. Let op! Wanneer de levering te laat werd gestopt en het pakket reeds in productie is kan deze niet meer geannuleerd worden. Zie tekst onder kader. Als er nog iets onduidelijk is of als je vragen hebt, laat het me dan gerust weten. 😊 --- 🐶🐾 Met vriendelijke groet, Maxime van Just Russel Zorgt voor gelukkige klanten hello@justrussel.com justrussel.com Disclaimer: This email is from Just Russel B.V. registration No. BE 0735.411.735. The email and any attachments are confidential and may contain privileged information, and are intended for the named addressee(s) only. If you have received this message in error, please notify us and remove it from your system. Op 28 december 2024 om 13:45:16 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [GVGV12-JEKV3]

Just Russel

Naar: A. D.

31/12/2024

Hey Klachten 👋, We zouden graag horen wat je van onze klantenservice vindt. Zou u even de tijd willen nemen om een simpele vraag te beantwoorden door op onderstaande link te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden ​ Dit duurt slechts 1 minuut.🙏 Alvast bedankt! 🐶🐾 Maxime van Just Russel Hieronder vind je een overzicht van waar dit verzoek over ging: Maxime van Just Russel (Just Russel) 30 dec 2024 11:30 CET @@REF_ID@a4b598894ec43e34a1@REF_ID@@ Hey Alexander! 👋 Ik begrijp dat er soms wat vragen kunnen zijn over onze automatische leveringen, en ik leg het graag even voor je uit. Zoals vermeld op onze website, werken we standaard met automatische leveringen. Deze automatische leveringen zijn echter super flexibel en niet bindend. Bij je eerste bestelling ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. Dit staat duidelijk vermeld op de afrekenpagina, op onze website en in een van de eerste e-mails die je van ons ontvangt. Het is zeker niet onze bedoeling om ongewenste pakjes te sturen. Daarom sturen we 9 dagen voor de verzending van een nieuwe levering een herinneringsmail. Na ontvangst van deze mail heb je nog 2 dagen de tijd om eventuele wijzigingen door te geven, zoals uitstellen, pauzeren, of stopzetten. Als er geen reactie komt of er geen wijzigingen worden doorgegeven, wordt een nieuwe levering automatisch verzonden. Via je profiel op onze website kun je eenvoudig je accountinstellingen aanpassen om toekomstige leveringen naar wens te beheren. Je kunt leveringen uitstellen, pauzeren of stopzetten om ongewenste pakketten te voorkomen. Ik schrijf het kort even voor je uit hoe je de leveringen stopzet: - Ga naar justrussel.com. - Klik in de rechterbovenhoek op ‘Login’. - Log in op je account. - Klik in de rechterbovenhoek op je naam. - Klik op de knop ‘Abonnement instellingen'. - Scrol vervolgens naar beneden klik op op 'stop leveringen’. - Selecteer voor welk huisdier je de levering wenst te stoppen. - Klik op volgende . - Kies hoe lang je de leveringen wenst te stoppen. - Klik opnieuw op volgende. - Indien je de leveringen voor een onbepaalde tijd wens te stoppen, dien je wel nog aan te duiden waarom je ze wenst te stoppen. - Klik nogmaals op ‘Annuleer leveringen'. - Je gaat een rode kader krijgen waarin staat dat je leveringen gestopt zijn. Als je meerdere huisdieren hebt, moet je de leveringen stopzetten per huisdier. Je krijgt steeds een bevestigingsmail wanneer je het profiel hebt gestopt. Let op! Wanneer de levering te laat werd gestopt en het pakket reeds in productie is kan deze niet meer geannuleerd worden. Zie tekst onder kader. Als er nog iets onduidelijk is of als je vragen hebt, laat het me dan gerust weten. 😊 --- 🐶🐾 Met vriendelijke groet, Maxime van Just Russel Zorgt voor gelukkige klanten hello@justrussel.com justrussel.com Disclaimer: This email is from Just Russel B.V. registration No. BE 0735.411.735. The email and any attachments are confidential and may contain privileged information, and are intended for the named addressee(s) only. If you have received this message in error, please notify us and remove it from your system. Klachten 28 dec 2024 14:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [GVGV12-JEKV3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform