Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ipuzzel
Ik ontving van een incassobureau uit Arnhem, Nederland een vordering uit naam van Ipuzzel voor 250 euro. Echter, ik heb NOOIT een abonnement afgesloten met iPuzzel of bij hen iets besteld.... Ik heb dan een een mail teruggestuurd met de melding dat dit mij oplichting lijkt vermits ik nooit iets besteld heb. Ik hoop dat de zaak hiermee opgelost is, want ik ben niet van plan om dit te betalen (via een bancontact link). Het zou gaan over wekelijkse lottotrekkingen waaraan ik meedoe? Ik doe nooit mee aan wekelijkse lottotrekkingen ..... Dus dit is echt een poging tot oplichting volgens mij.. Wat kan ik hier tegen doen om dergelijke praktijken te stoppen?
Facturen
Hallo , Een tijd geleden liep ik op een bewuste ochtend naar school en werd gebeld door een dame ( Klantenservice Ipuzzel) er werd mij gevraagd als ik mee wou doen aan puzzelen voor 19,95 per maand en na 5 maanden een Tablet ! Ik ging op Stage in Augustus en kwam terug toen de drama begon, Ik kreeg een factuur dat ik een maand had overgeslagen waarvan ik ze heb contact en ondertussen kon ik het niet meer bij houden met alle brieven van Ipuzzel. Tot ik mij ben gaan verzetten omdat ik het niet logisch vindt dat je een klant voor 19,95 € naar de Incasso stuurt en komen er dus dossiers kosten bij van 95€ waaaw wat een Hell ! Vervolgens heb ik dus gevraagd als ik het contract kan overkopen en ik kreeg van hun zelfde Incassobureau weer een bericht dat ik dus 2 keer 95€ moet betalen omdat er nu 2 dossiers liggen van de zelfde klant ! TRIVVION IS NAAR MIJN MENING DE MOEDER BEDRIJF VAN Ipuzzel ! Ik neem nooit meer in mijn leven een telefoontje op van ieder welke dan ook dit kruipt onder mijn huid ! Ze communiceren super slecht en onprofessioneel !! Ik vraag hier voor Advies en Hulp aan TEST-AANKOOP.BE ! Ik wil hier aan ontbonden worden ook al gaat dit een advocaat kosten ! Ik heb tot meerdere keren geprobeerd Ipuzzel op te bellen en zonder succes! TRIVVION vraagt mij nu 3 keer 95,50 aan hen te betalen voor elk Dossier dat van de klant aan hen wordt aangeboden komt er dus 95,50€ erbij. De Adressen van Ipuzzel die kloppen totaal niet zoals ze op hun brieven aangeven totaal een raar geval. Ik doe hier ook een politie aangifte voor.
Ongewenst abonnement voor puzzelboek en bijkomende aanmaningen
Beste, Ik werd telefonisch benaderd voor een gratis puzzelboek via iPuzzel. Er werd mij een telefoonbandje opgestuurd waar ik 'ja' zou antwoorden op een dergelijk abonnement aan €20/puzzelboek gedurende een jaar. Ik heb geen interesse in een puzzelboek, laat staan een abonnement van een jaar aan €20 per puzzelboek. Deze conversatie heeft nooit plaatsgevonden. Wél heb ik 'ja' gezegd op eenmalig 1 GRATIS puzzelboek aan mijn adres. Ik zie meerdere reacties online over gemanipuleerde opnamebandjes met de partij iPuzzel over een akkoord voor een jaarabonnement. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen dat ik dit abonnement niet wil, maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via mail krijg ik sporadisch een standaard mail. De tegemoetkoming die ze wouden doen is i.p.v. een jaarabonnement er een 6 maanden abonnement van maken. Ook staat er op de factuur in kleine lettertjes Binnen de 15 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op jet sluiten van de overeenkomst heeft de consument het recht om aan de onderneming mee te delen dat hij/zij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en/of opgave van een motief. Als ik hier gebruik van maak en effectief mail naar iPuzzel dat ik afzie van de aankoop, laten ze mij weten dat dit niet mogelijk is. Ik word overstelpt met brieven om €20 tot €95 per puzzelboekje te betalen. Deze wil ik niet betalen aangezien ik nooit akkoord ben gegaan met een dergelijk abonnement. Hierna krijg ik brieven van het incassobureau Trivion dat ik bovenop de prijs van het boekje €75,50 Forfaitair schadebeding moet betalen. Ik betaal deze niet en wens een stopzetting van deze aanmaningen en brieven.
levering IPuzzel zonder toezegging
Sinds enkele weken ontvangen wij thuis een iPuzzel boekje, terwijl niemand in mijn gezin weet van waar dit komt. Ik krijg ondertussen ook aanmaningen om de factuur te betalen. Ik heb iPuzzel drie mails gestuurd op het mailadres vermeld in hun schrijven, zonder enig antwoord. Ik heb getracht om IPuzzel telefonisch te bereiken binnen de voor hen opgestelde openingsuren, zonder resultaat.IPuzzel spreekt nu van juridische procedures en incassobureaus.Ik heb reeds een klacht ingediend via test-aankoop maar ontvang nog steeds correspondentie thuis.
levering IPuzzel zonder toezegging
Beste, sinds enkele weken ontvang ik thuis een iPuzzel boekje met betalingsverzoek op naam van mijn zoon Jens. Hij werd telefonisch gecontacteerd door iPuzzel maar zegt me dat hij niet heeft toegezegd. In ieder geval werd er nergens iets ondertekend. Ik heb een mail gestuurd naar IPuzzel zonder resultaat, ik heb getracht hen telefonisch te bereiken, eveneens zonder resultaat.Mail iPuzzel: klantenservice@iPuzzel.beTf iPuzzel: 03/8085830
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten