Inter Partner Assistance

ING Lion Assistance Consumptiediensten

Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

T. D.
21/04/2025

Niet-correcte vergoeding reisonderbreking

We hebben via Mastercard Gold een annuleringsverzekering inzake reizen dit bij Inter Partner. Op 21/12/2024 vertrokken we met het gezin (man en zoon van 13) op groepsreis naar Thailand. Op 28/12/2024 kwam ik ten val waardoor mijn enkel brak op 3 plaatsen. We dienden alle 3 dus de reis stop te zetten. Ik lag tot 2/01/2025 lag ik in het ziekenhuis in Chang Mai en Bangkok. Mijn gezin diene zelf hotels en overnachtingen in de buurt van het ziekenhuis te voorzien. Gezien de complexe breuk kon ik samen met mijn gezin niet vroeger gerepatrieerd worden naar België aldaar de operatie in Aalst zou doorgaan. De kosten van dit staan los van de reis en diende we logischerwijs zelf te regelen. De reis liep normaal tot 4/01/2025. We gingen er door een hel. Nu hebben we contact opgenomen met de verzekering. Na het overmaken van een document van de reisorganisatie Koning Aap waarin dat zwart op wit staat dat de zaken dat we niet hebben meegemaakt Deze wensen de dagen dat we in het ziekenhuis zaten niet te vergoeden. We betaalden in totaal 9054,50€ voor deze reis. Grof gerekend zouden we dus 4500€ moeten terugkrijgen gezien de reis werd stopgezet in het midden van de 14 daagse reis. Nu poogt de verzekering ons af te wimpelen met een bedrag van 1262€. Dit is natuurlijk absurd. De reisorganisatie maakte ons een attest over waarop het correcte bedrag staat. De verzekering steekt zich weg achter het feit dat mijn vrouw (en wij dus ook) in het Thailand (in het ziekenhuis) moest blijven gezien ze door haar medische toestand niet mocht vliegen. Van zodra we teruggerapatrieerd (medisch met begeleiding van een arts) konden worden hebben we dat gedaan om hier in België de operatie te kunnen laten doorgaan. Graag een tussenkomst van jullie zodat we alweer niet de dupe worden van de ongelukkig voorval.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
H. M.
8/02/2021

problemen met terugbetaling

beste, ik heb een reis geboekt op 29 januari 2020 (voor de pandemie !!) en betaald met argenta gold card . deze reis is door de vliegmaatschappij (Ryanair) geannuleerd en kon dus niet doorgaan omwille van corona. hoewel er een online annulatie verzekering is gekoppeld aan die mastercard gold beroept men zich nu op de pandemie om de uitsluitingsclausule toe te passen.

Afgesloten
A. V.
13/09/2020

Problemen met terugbetaling

k vroeg reeds meermaals, zowel telefonisch als digitaal, aan de verzekeringsmaatschappij (hospitalisatieverzekering) duiding omtrent de laatste terugbetaling van de kosten, die volgens mij niet correct is. Ik ontving geen reactie van hen. Ik heb een progressieve spierziekte, waardoor de terugbetaling van ambulante kosten terugbetaald zou moeten worden door de verzekeringsmaatschappij (contract via werkgever). Desondanks zijn m'n kosten van hydrotherapie in het UZ en dokterskosten niet terugbetaald van vorig jaar.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform