Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Inter Partner Assistance

08/02/2021

beste, ik heb een reis geboekt op 29 januari 2020 (voor de pandemie !!) en betaald met argenta gold card . deze reis is door de vliegmaatschappij (Ryanair) geannuleerd en kon dus niet doorgaan omwille van corona. hoewel er een online annulatie verzekering is gekoppeld aan die mastercard gold beroept men zich nu op de pandemie om de uitsluitingsclausule toe te passen.

Berichten (4)

Inter Partner Assistance

Naar: H. M.

08/02/2021

Cher(e) Client(e),Nous accusons réception de votre mail au service de remboursement.Le gestionnaire de votre dossier reprendra contact avec vous dans les meilleurs délais.Nous vous remercions de votre compréhension.Le service remboursement____________________Beste klant,Hierbij bevestigen we de goede ontvangst van uw mail aan de afdeling terugbetaling.Uw dossierbeheerder zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.Wij danken u voor uw medewerking.De afdeling terugbetaling______________________Sehr geehrte Kunde,Wir bestätigen den Empfang Ihrer E-Mail an den Erstattungsservice.Ein Mitglied unseres Teams wird sich so schnell wie möglich Kontakt mit Ihnen in Verbindung setzen.Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis.Der Erstattungsservice_______________________Dear Client,We acknowledge receipt of your email to the Reimbursement Service.A member of our team will contact you as soon as possible.We thank you for your understanding.The Reimbursement Service

Inter Partner Assistance

Naar: H. M.

09/02/2021

Geachte, Via onze collega's van de dienst Claims krijgen wij uw onderstaande e-mail. Wij kunnen aan de hand van de informatie in ons bezit echter het betrokken annulatiedossier niet onmiddellijk terugvinden.Mogelijk werd het onder een andere naam geopend? Als de klant van ons een brief ontving, staat hier altijd onze referte op vermeld.Mogen wiju vragen om ons het dossiernummer te bezorgen opdat wij het dossier kunnen opzoeken en consulteren?Bij voorbaat dank om onsde bijkomende informatie te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Liesbeth Cloetens Customer Care Coordinatorquality.brussels@ip-assistance.comFax.: +32 (0)2 552 51 66Inter Partner AssistanceLouizalaan-Avenue Louise 166 B1 - Brussel 1050 Bruxelles - België-BelgiquePlease consider the environment before printing this message. InternalInternalInternalInternal

H. M.

Naar: Inter Partner Assistance

09/02/2021

Op 30/09/2020 heb ik het volledig dossier persoonlijk overgemaakt aan het Argenta kantoor in Zedelgem, Groenestraat in de veronderstelling dat dit aan IPA zou worden overgemaakt. Ik heb nooit een antwoord of een vraag ter verduidelijking ontvangen noch van het kantoor noch van IPA . Ikzelf heb dus ook geen dossiernummer !Op uw vraag naar het dossiernummer heb ik zonet een mail gericht tot de zaakvoerder van het kantoor .Haar antwoord wil ik graag aan U overmaken . Kan ik hiervoor uw e-mailadres bekomen aub ? mvg Hubert Monbailliu

Inter Partner Assistance

Naar: H. M.

09/02/2021

Cher(e) Client(e),Nous accusons réception de votre mail au service de remboursement.Le gestionnaire de votre dossier reprendra contact avec vous dans les meilleurs délais.Nous vous remercions de votre compréhension.Le service remboursement____________________Beste klant,Hierbij bevestigen we de goede ontvangst van uw mail aan de afdeling terugbetaling.Uw dossierbeheerder zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.Wij danken u voor uw medewerking.De afdeling terugbetaling______________________Sehr geehrte Kunde,Wir bestätigen den Empfang Ihrer E-Mail an den Erstattungsservice.Ein Mitglied unseres Teams wird sich so schnell wie möglich Kontakt mit Ihnen in Verbindung setzen.Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis.Der Erstattungsservice_______________________Dear Client,We acknowledge receipt of your email to the Reimbursement Service.A member of our team will contact you as soon as possible.We thank you for your understanding.The Reimbursement Service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform