Terug

Niet-correcte vergoeding reisonderbreking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. D.

Naar: Inter Partner Assistance

21/04/2025

We hebben via Mastercard Gold een annuleringsverzekering inzake reizen dit bij Inter Partner. Op 21/12/2024 vertrokken we met het gezin (man en zoon van 13) op groepsreis naar Thailand. Op 28/12/2024 kwam ik ten val waardoor mijn enkel brak op 3 plaatsen. We dienden alle 3 dus de reis stop te zetten. Ik lag tot 2/01/2025 lag ik in het ziekenhuis in Chang Mai en Bangkok. Mijn gezin diene zelf hotels en overnachtingen in de buurt van het ziekenhuis te voorzien. Gezien de complexe breuk kon ik samen met mijn gezin niet vroeger gerepatrieerd worden naar België aldaar de operatie in Aalst zou doorgaan. De kosten van dit staan los van de reis en diende we logischerwijs zelf te regelen. De reis liep normaal tot 4/01/2025. We gingen er door een hel. Nu hebben we contact opgenomen met de verzekering. Na het overmaken van een document van de reisorganisatie Koning Aap waarin dat zwart op wit staat dat de zaken dat we niet hebben meegemaakt Deze wensen de dagen dat we in het ziekenhuis zaten niet te vergoeden. We betaalden in totaal 9054,50€ voor deze reis. Grof gerekend zouden we dus 4500€ moeten terugkrijgen gezien de reis werd stopgezet in het midden van de 14 daagse reis. Nu poogt de verzekering ons af te wimpelen met een bedrag van 1262€. Dit is natuurlijk absurd. De reisorganisatie maakte ons een attest over waarop het correcte bedrag staat. De verzekering steekt zich weg achter het feit dat mijn vrouw (en wij dus ook) in het Thailand (in het ziekenhuis) moest blijven gezien ze door haar medische toestand niet mocht vliegen. Van zodra we teruggerapatrieerd (medisch met begeleiding van een arts) konden worden hebben we dat gedaan om hier in België de operatie te kunnen laten doorgaan. Graag een tussenkomst van jullie zodat we alweer niet de dupe worden van de ongelukkig voorval.

Berichten (6)

Inter Partner Assistance

Naar: T. D.

22/04/2025

Geachte, Het dossier is ook doorgestuurd naar de Ombudsman voor Verzekeringen. Daarom kan alle communicatie alleen via de Ombudsman plaatsvinden. Met vriendelijke groeten, Flore Logist Customer Care Coordinator quality.brussels@ip-assistance.com Inter Partner Assistance Boulevard du Régent 7 - Regentlaan - 1000 Brussel/Bruxelles Please consider the environment before printing this message. Internal Van:klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Verzonden:maandag 21 april 2025 15:15 Aan:BNL_Finance_Claims Claims-assistance@ip-assistance.com Onderwerp:[EXTERNAL] Niet-correcte vergoeding reisonderbreking

T. D.

Naar: Inter Partner Assistance

09/05/2025

Beste, Helaas hebben jullie nog steeds geen antwoord gegeven op de reminder van de ombudsdienst en we werden we dus nog steeds niet geholpen. Waneer gaan jullie dit eindelijk doen? Tom De Sutter

Inter Partner Assistance

Naar: T. D.

09/05/2025

Beste, Wij bevestigen de goede ontvangst van uw opmerking. Onze reactie is op 24 april verstuurd naar de Ombudsman. Met vriendelijke groet, Flore Logist Customer Care Coordinator quality.brussels@ip-assistance.com Inter Partner Assistance Boulevard du Régent 7 - Regentlaan - 1000 Brussel/Bruxelles Please consider the environment before printing this message. Internal De : klachten@notify.test-aankoop.beklachten@notify.test-aankoop.be de la part de klachten@test-aankoop.beklachten@test-aankoop.be Envoyé :vendredi 9 mai 2025 10:30 À :BNL_Finance_Claims Claims-assistance@ip-assistance.com Objet :[EXTERNAL] Nieuw bericht van TOM D ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

T. D.

Naar: Inter Partner Assistance

16/05/2025

Geachte, We hebben contact gehad met de ombudsman. Het klopt dat jullie geantwoord hebben doch de ombudsman heeft bijkomende zaken gevraagd en wacht nog steeds op antwoord. Kan u (eindelijk) het nodige doen? Alvast dank.

Inter Partner Assistance

Naar: T. D.

19/05/2025

Geachte heer, Zoals uitgelegd, is het dossier momenteel in behandeling bij de Ombudsman en onze diensten. We kunnen daarom niet meer contact met u opnemen. Kunt u dit communicatiekanaal niet meer gebruiken? Met vriendelijke groet, Flore Logist Customer Care Coordinator quality.brussels@ip-assistance.com Inter Partner Assistance Boulevard du Régent 7 - Regentlaan - 1000 Brussel/Bruxelles Please consider the environment before printing this message. Internal Van:klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Verzonden:vrijdag 16 mei 2025 09:15 Aan:BNL_Finance_Claims Claims-assistance@ip-assistance.com Onderwerp:[EXTERNAL] Nieuw bericht van TOM D

T. D.

Naar: Inter Partner Assistance

21/05/2025

Geachte, Zoals reeds uitgelegd hebben we nog steeds, bijna 6 maand na het zware ongeval, niet gekregen waar we recht op hebben. We hebben via andere kanalen geen enkele info meer ontvangen. U begrijpt dat dit zeer pijnlijk is en zeer onrechtvaardig aanvoelt. We hopen dat jullie alles snel rechtzetten zodat we de communicatie hier eindelijk kunnen stopzetten.

Bemiddeling door Testaankoop 21 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform