Meest recente klachten

K. D.
4/06/2025

Loyaltybon opnieuw geweigerd

Geachte mevrouw/heer, Beste, Ik wou even mijn ergernis kwijt over het opnieuw weigeren van een Loyalty bon van 5 € in de Inno van Mechelen. 't Is een klein bedrag, Het gaat dan ook om het principe van respect voor de klant. Ik ontving in de loop van 2024 een loyaltybon van 5 €. In april 25 ga ik een lenteaankoop doen. Blijkt dat die bon net vervallen is en niet meer kan gebruikt worden. Nochtans heb ik er voordien voor 200 € moeten voor aankopen voor ik zo’n bon kreeg. Na die aankoop krijg ik een nieuwe bon (zie bijlage). Vandaag ga ik, voor de grote uitverkoop , 2 polo’s kopen. Ik wil afrekenen en opnieuw wordt de bon geweigerd. De polo’s blijken afgeprijsd en dat zou niet combineerbaar zijn. Wat heeft de korting op afgeprijsde polo’s nu te maken met het feit dat ik beloond werd omdat ik voordien voor 200 € gekocht heb ? Die link begrijp ik niet? Een loyaltybon dient om een loyale klant te belonen voor aankopen die reeds zijn gebeurd (en, akkoord, om de klant te overhalen om een volgende aankoop te doen) De kassière raadde me aan om wat extra’s te kopen. Maar waarom zou ik iets kopen waar dat ik nu geen behoefte aan heb en waarschijnlijk nog zou moeten aan toeleggen ? Graag een regeling zodat ik de gekozen polo's toch kan aankopen met korting en loyatybon. Een teleurgestelde trouwe klant. Karl De Witte Mechelen Bijlagen: - Loyaltybon

Afgesloten
M. W.
17/02/2025

Geen retouradres te vinden

Beste, Ik vraag uw hulp bij het retourneren van een kledingstuk naar de online-winkels van de Inno. Er zat geen retouradres bij het pakket, noch bij de mail. (zie bijlage) Ik heb een brief toegevoegd als bijlage met de toedracht. Op de website van My Inno zijn er vensters, die na het formuleren van mijn vraag, mij een mail sturen dat hun mailbox vol zit (3 X geprobeerd) (delivery rejected). Dan kan je ook nog een bericht sturen naar de verkopers op My Inno. Mijn berichten zijn enkele uren nadat ik ze verstuurd heb, verdwenen. Er komt dus ook hier geen antwoord. Verder nergens een klantendienst of mail te bekennen. Inno zelf zegt dat zij niks te maken hebben met de online-verkoop. Ik zit hier nu met een kledingstuk dat niet past., en wil mijn geld recupereren. Ik stuur u alle documenten. Alvast bedankt. M. W.

Afgesloten
I. V.
14/01/2025

Uitbetalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 25/10/2024 heb ik in uw online winkel een lingerie-set van Aubade gekocht, waarbij ik het bedrag van €98,99 plus €11,60 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op ? , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [DATUM - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per [post/e-mail/...]. Op [DATUM] antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op [DATUM] de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 50 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €98,99. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Opgelost
R. O.
19/08/2024

Foutieve tafelstuk geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] kocht ik een RONDE EETTAFEL DAMON - Fiber Clay Wit in uw online winkel en betaalde ik 443,82 inclusief verzendkosten. Ik ontving het pakket op 17/01/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een foutieve tafelpoot die niet compatibel is met het bovenstuk van de tafel Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Opgelost
K. U.
17/04/2024

Problemen bij terugbetaling

GeachteOp 18.03 had ik een jas gekocht bij Inno. Bedrijf dat op platform van Inno die jas aan mij verkocht had heelt Chyston. 149.00eur heb ik hiervoor aan Inno.be betaald. Na 2 weken was die jas aangekomen. Die was helemaal niet wat ik had verwacht, maat L, zoals besteld.Mijn maat is L, feitelijk was dat een XS, ik kon die niet eens aandoen,omdat die zo klein was. Volgens fabrikant was dat een L. Kwaliteit vond ik ook veel minder dan op de fotos. Fotos hiervan heb ik ook. Dat was dus te reden van terugsturen op 03.04 via bpost. Ik heb een email op 11.04 gekregen dat ze die jas op 08.04 hadden gekregen en op 09.04 het geld terug op mijn rekening gestort. Effectief was er nooit geld op mijn rekening aangekomen. Ik heb daarna nog 2 berichten gestuurd met vraag om uitleg. Ze hebben mijn berichten ook onbeantwoord gelaten. Voor deze incident verliep de communicatie heel vlotjes, daarna ineens niet meer. Als ze dat echt hadden betaald dan wens ik een rekeninguittreksel van die overschrijving om verder al dan niet hiermee actie te ondernemen. M.v.g.Konstantin Ustymenko

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform