Score

Score best

8.5/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

14 klachten

5 Afgesloten klachten

...

9 In behandeling

33.33% Beantwoord
66.67% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 2 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • J. d.

    29/03/2019

    garantie aanvraag

    "ik heb in juni 2018 een smartwatch besteld bij de webshop van galeria inno. nu is er een probleem met de smartwatch en zoj deze in herstelling willen sturen. maar blikkbaar is de webshop sinds februa..."
  • A. A.

    19/03/2019

    Probleem met retour

    "Ik heb op 6 maart heb ik een horloge gekocht bij galeria Inno Woluwe. Vandaag wou ik het laten retourneren in Galeria Inno Bascule, de medewerkster van Swarovski heeft gacepteerd,maar de manager heef..."
  • F. V.

    11/02/2019

    Uitzichtloze herstelling smartwatch

    "In oktober is mijn Fossil Q smartwatch terug gestuurd voor herstelling omdat deze steeds opnieuw bleef opstarten (boot loop). Eerst dacht ik dat het aan mij lag dus had al een de fabrieksinstelling..."
    afgesloten gedeeltelijk succesvol
  • S. B.

    11/01/2019

    Levering goederen

    "Beste, Op 16 decemeber bestelde ik iets via de website van Inno. Via de link van Bpost zie ik dat de goederen onderweg zijn naar een postpunt (tot op de dag van vandaag nog steeds niet aangekomen d..."
  • P. V.

    10/01/2019

    Dubbele etikkering voor soldenprodukt

    "Op de herenafdeling box met 4 paar kousen gekocht van Bugatti. Op de achterzijde staat de prijs op etiket, 24,95€ - 30% voor solden, gele etiket. Onder het etiket van de originele prijs, mooi overplak..."
    afgesloten Succesvol
  • R. L.

    28/11/2018

    Lange duur levering jas

    "Op 16/11 bracht ik een jas van Van Gils binnen omdat na korte draagtijd reeds slijtage was aan de schouder. Op 20/11 stemde de fabrikant in om een nieuwe jas op te sturen naar het Inno filiaal te Oost..."
  • K. A.

    25/08/2018

    Discriminatie INNO GENT

    "Ik heb een medewerker gevraagd waar ik me kon solliciteren voor inno om als makeup artist te werken. Ze was heel vriendelijk en stuurde mij naar de 4e verdiep klanten dienst. Bij de klantendienst wa..."
  • I. P.

    13/01/2018

    Meer dan 1 maand voor geld retour wegens niet levering Inno

    "Op 1/12/17 heb ik op Inno.be een horloge besteld en meteen betaald. DHL heeft dit blijkbaar aangeleverd op verkeerd adres, Inno laat het vervolgens (over DHL Duitsland) naar Inno retourneren en pas na..."
  • P. M.

    13/11/2017

    Misleidende e-mail

    "Ik heb een prijs gewonnen met de Inno Fashion Star game maar de link voor het aanduiden van een filiaal waar ik mijn prijs wil ophalen, werkt niet. Ik heb hiervoor meerdere winkels en de klantenservi..."
    afgesloten Succesvol
  • T. S.

    8/11/2015

    Geen -20% gekregen

    "Beste Ik kreeg een kaartje in de brievenbus dat zondag 8/11 alle artikelen aan -20% stonden. Vandaag kocht ik 3 artikels, waarvan 2 van Calvin Klein. Op de sokken kreeg ik die korting, maar op de b..."
    afgesloten Succesvol Behandeld door Test Aankoop

Bekijk alle klachten voor deze sector