Score

Beste klantenservice

9.0/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

12 klachten

4 Afgesloten klachten

...

8 In behandeling

37.50% Beantwoord
62.50% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 2 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • Frederik V

    11/02/2019

    Uitzichtloze herstelling smartwatch

    "In oktober is mijn Fossil Q smartwatch terug gestuurd voor herstelling omdat deze steeds opnieuw bleef opstarten (boot loop). Eerst dacht ik dat het aan mij lag dus had al een de fabrieksinstelling..."
  • Stephanie B

    11/01/2019

    Levering goederen

    "Beste, Op 16 decemeber bestelde ik iets via de website van Inno. Via de link van Bpost zie ik dat de goederen onderweg zijn naar een postpunt (tot op de dag van vandaag nog steeds niet aangekomen d..."
  • Paul V

    10/01/2019

    Dubbele etikkering voor soldenprodukt

    "Op de herenafdeling box met 4 paar kousen gekocht van Bugatti. Op de achterzijde staat de prijs op etiket, 24,95€ - 30% voor solden, gele etiket. Onder het etiket van de originele prijs, mooi overplak..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten