Beste,Hieronder vind je het antwoord van INNO:Geachte heerUstymenko,Wij danken u voor uw bericht en verontschuldigen ons voor het ongemak.Na een paar interne onderzoeken kunnen we bevestigen dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden en we nodigen u uit om het bewijs van terugbetaling hieronder te vinden. Als u het nog niet hebt ontvangen, zou u het binnen enkele dagen moeten ontvangen.We hopen je snel terug te zien op INNO.be,Hoogachtens,Ophelia MVITALegal Counsel Data Protection/ Compliance OfficerJuriste d'entreprise (Company Lawyer)INNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselMobile +32 490 309 302Email ophelia.mvita@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTbe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 17 avril 2024 19:36À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Problemen bij terugbetaling - (CPTBE02004483-75)