Terug

Problemen bij terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. U.

Naar: INNO

17/04/2024

GeachteOp 18.03 had ik een jas gekocht bij Inno. Bedrijf dat op platform van Inno die jas aan mij verkocht had heelt Chyston. 149.00eur heb ik hiervoor aan Inno.be betaald. Na 2 weken was die jas aangekomen. Die was helemaal niet wat ik had verwacht, maat L, zoals besteld.Mijn maat is L, feitelijk was dat een XS, ik kon die niet eens aandoen,omdat die zo klein was. Volgens fabrikant was dat een L. Kwaliteit vond ik ook veel minder dan op de fotos. Fotos hiervan heb ik ook. Dat was dus te reden van terugsturen op 03.04 via bpost. Ik heb een email op 11.04 gekregen dat ze die jas op 08.04 hadden gekregen en op 09.04 het geld terug op mijn rekening gestort. Effectief was er nooit geld op mijn rekening aangekomen. Ik heb daarna nog 2 berichten gestuurd met vraag om uitleg. Ze hebben mijn berichten ook onbeantwoord gelaten. Voor deze incident verliep de communicatie heel vlotjes, daarna ineens niet meer. Als ze dat echt hadden betaald dan wens ik een rekeninguittreksel van die overschrijving om verder al dan niet hiermee actie te ondernemen. M.v.g.Konstantin Ustymenko

Berichten (1)

INNO

Naar: K. U.

18/04/2024

Beste,Hieronder vind je het antwoord van INNO:Geachte heerUstymenko,Wij danken u voor uw bericht en verontschuldigen ons voor het ongemak.Na een paar interne onderzoeken kunnen we bevestigen dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden en we nodigen u uit om het bewijs van terugbetaling hieronder te vinden. Als u het nog niet hebt ontvangen, zou u het binnen enkele dagen moeten ontvangen.We hopen je snel terug te zien op INNO.be,Hoogachtens,Ophelia MVITALegal Counsel Data Protection/ Compliance OfficerJuriste d'entreprise (Company Lawyer)INNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselMobile +32 490 309 302Email ophelia.mvita@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTbe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 17 avril 2024 19:36À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Problemen bij terugbetaling - (CPTBE02004483-75)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform