Geachte mevrouw/heer,
Op 25/10/2024 heb ik in uw online winkel een lingerie-set van Aubade gekocht, waarbij ik het bedrag van €98,99 plus €11,60 voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op ? , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [DATUM - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per [post/e-mail/...].
Op [DATUM] antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op [DATUM] de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na 50 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €98,99. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs