Terug

Uitbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

I. V.

Naar: INNO

14/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 25/10/2024 heb ik in uw online winkel een lingerie-set van Aubade gekocht, waarbij ik het bedrag van €98,99 plus €11,60 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op ? , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [DATUM - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per [post/e-mail/...]. Op [DATUM] antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op [DATUM] de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 50 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €98,99. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (1)

INNO

Naar: I. V.

17/02/2025

Geachte mevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. We kunnen bevestigen dat de terugbetaling op 16 januari 2025 heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groeten, Legal department INNO s.a./n.v. Avenue Louise 104 – 106, 1050 Bruxelles Louizalaan 104 – 106, 1050 Brussel www.inno.be This is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail. SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be Envoyé: dinsdag 14 januari 2025 19:15 À: Inno Info Info@inno.be Objet: Uitbetalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform