Terug

Loyaltybon opnieuw geweigerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

K. D.

Naar: INNO

04/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Beste, Ik wou even mijn ergernis kwijt over het opnieuw weigeren van een Loyalty bon van 5 € in de Inno van Mechelen. 't Is een klein bedrag, Het gaat dan ook om het principe van respect voor de klant. Ik ontving in de loop van 2024 een loyaltybon van 5 €. In april 25 ga ik een lenteaankoop doen. Blijkt dat die bon net vervallen is en niet meer kan gebruikt worden. Nochtans heb ik er voordien voor 200 € moeten voor aankopen voor ik zo’n bon kreeg. Na die aankoop krijg ik een nieuwe bon (zie bijlage). Vandaag ga ik, voor de grote uitverkoop , 2 polo’s kopen. Ik wil afrekenen en opnieuw wordt de bon geweigerd. De polo’s blijken afgeprijsd en dat zou niet combineerbaar zijn. Wat heeft de korting op afgeprijsde polo’s nu te maken met het feit dat ik beloond werd omdat ik voordien voor 200 € gekocht heb ? Die link begrijp ik niet? Een loyaltybon dient om een loyale klant te belonen voor aankopen die reeds zijn gebeurd (en, akkoord, om de klant te overhalen om een volgende aankoop te doen) De kassière raadde me aan om wat extra’s te kopen. Maar waarom zou ik iets kopen waar dat ik nu geen behoefte aan heb en waarschijnlijk nog zou moeten aan toeleggen ? Graag een regeling zodat ik de gekozen polo's toch kan aankopen met korting en loyatybon. Een teleurgestelde trouwe klant. Karl De Witte Mechelen Bijlagen: - Loyaltybon

Berichten (1)

INNO

Naar: K. D.

02/07/2025

Geachte heer De Witte, De regels met betrekking tot onze promoties staan vermeld op de Loyalty Coupon die u ons stuurde “Niet cumuleerbaar met andere promoties”. Producten in de uitverkoop zijn een andere promotie. Dit zijn onze commerciële voorwaarden en door in onze winkels te kopen gaat u hiermee akkoord. Met vriendelijke groeten, Legal department INNO s.a./n.v. Avenue Louise 104 – 106, 1050 Bruxelles Louizalaan 104 – 106, 1050 Brussel www.inno.be This is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail. SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform