Geachte mevrouw/heer,
Beste,
Ik wou even mijn ergernis kwijt over het opnieuw weigeren van een Loyalty bon van 5 € in de Inno van Mechelen. 't Is een klein bedrag, Het gaat dan ook om het principe van respect voor de klant.
Ik ontving in de loop van 2024 een loyaltybon van 5 €. In april 25 ga ik een lenteaankoop doen. Blijkt dat die bon net vervallen is en niet meer kan gebruikt worden. Nochtans heb ik er voordien voor 200 € moeten voor aankopen voor ik zo’n bon kreeg.
Na die aankoop krijg ik een nieuwe bon (zie bijlage). Vandaag ga ik, voor de grote uitverkoop , 2 polo’s kopen. Ik wil afrekenen en opnieuw wordt de bon geweigerd. De polo’s blijken afgeprijsd en dat zou niet combineerbaar zijn.
Wat heeft de korting op afgeprijsde polo’s nu te maken met het feit dat ik beloond werd omdat ik voordien voor 200 € gekocht heb ? Die link begrijp ik niet? Een loyaltybon dient om een loyale klant te belonen voor aankopen die reeds zijn gebeurd (en, akkoord, om de klant te overhalen om een volgende aankoop te doen)
De kassière raadde me aan om wat extra’s te kopen. Maar waarom zou ik iets kopen waar dat ik nu geen behoefte aan heb en waarschijnlijk nog zou moeten aan toeleggen ?
Graag een regeling zodat ik de gekozen polo's toch kan aankopen met korting en loyatybon.
Een teleurgestelde trouwe klant.
Karl De Witte
Mechelen
Bijlagen:
- Loyaltybon