Terug

Foutieve tafelstuk geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. O.

Naar: INNO

19/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] kocht ik een RONDE EETTAFEL DAMON - Fiber Clay Wit in uw online winkel en betaalde ik 443,82 inclusief verzendkosten. Ik ontving het pakket op 17/01/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een foutieve tafelpoot die niet compatibel is met het bovenstuk van de tafel Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

INNO

Naar: R. O.

23/09/2024

Beste meneer,Hartelijk dank dat u contact met ons hebt opgenomen over uw bezorgdheid met betrekking tot de bestelling die u op 17 januari 2024 hebt ontvangen.Na het bestuderen van uw klacht spijt het ons u te moeten informeren dat, in overeenstemming met onze Algemene Verkoopvoorwaarden , elke claim met betrekking tot een leveringsfout binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling moet worden gemeld. Deze periode stelt ons in staat om klachten tijdig te behandelen en de hoogst mogelijke klanttevredenheid te garanderen.Je verzoek overschrijdt de klachttermijn. Hierdoor kunnen we helaas niet positief reageren op je verzoek om het juiste artikel te retourneren.We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij nodigen u echter uit om onze Algemene Voorwaarden op INNO.be te raadplegen voor meer informatie over de geldende procedures en termijnen.We blijven tot je beschikking voor verdere vragen of hulp die je nodig hebt.Hartelijk dank voor uw begrip en loyaliteit.Ophelia MVITALegal Counsel Data Protection/ Compliance Officer Juriste d’entreprise (Company Lawyer)INNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselMobile : +32 490 309 302Email : ophelia.mvita@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.( SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: maandag 19 augustus 2024 17:15À: Inno Info Info@inno.beObjet: Foutieve tafelstuk geleverd‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform