Beste meneer,Hartelijk dank dat u contact met ons hebt opgenomen over uw bezorgdheid met betrekking tot de bestelling die u op 17 januari 2024 hebt ontvangen.Na het bestuderen van uw klacht spijt het ons u te moeten informeren dat, in overeenstemming met onze Algemene Verkoopvoorwaarden , elke claim met betrekking tot een leveringsfout binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling moet worden gemeld. Deze periode stelt ons in staat om klachten tijdig te behandelen en de hoogst mogelijke klanttevredenheid te garanderen.Je verzoek overschrijdt de klachttermijn. Hierdoor kunnen we helaas niet positief reageren op je verzoek om het juiste artikel te retourneren.We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij nodigen u echter uit om onze Algemene Voorwaarden op INNO.be te raadplegen voor meer informatie over de geldende procedures en termijnen.We blijven tot je beschikking voor verdere vragen of hulp die je nodig hebt.Hartelijk dank voor uw begrip en loyaliteit.Ophelia MVITALegal Counsel Data Protection/ Compliance Officer Juriste d’entreprise (Company Lawyer)INNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselMobile : +32 490 309 302Email : ophelia.mvita@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.( SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: maandag 19 augustus 2024 17:15À: Inno Info Info@inno.beObjet: Foutieve tafelstuk geleverd