Meest recente klachten

H. C.
13/06/2025

Cadeaubon zonder saldo

Geachte, Op zondag 1 juni wou ik een bestelling doen en voerde ik een code in voor een cadeaubon ter waarde van 50 euro. Om de rest van het bedrag te betalen koos ik voor bancontact. Toen ik in het doorverwijzingsscherm naar bancontact zat, werd de website gesloten en werd dus ook de bestelling stopgezet aangezien er geen betaling gebeurde. Toen ik deze bestelling opnieuw wou proberen en de code voor de bon ingaf, gaf de website aan dat het saldo van deze bon 0,00EUR bedroeg. Het geld is dus van de bon gehaald zonder dat er een bestelling gebeurde. Ik heb dit probleem eerst aangehaald bij de klantenservice aan de hand van een formulier op hun website. Toen ik hierop geen antwoord kreeg heb ik herhaaldelijk geprobeerd om de klantendienst telefonisch te bereiken, ook dit zonder resultaat. Ten slotte heb ik de klantendienst ook nog via een gewone mail proberen te bereiken maar na een week heb ik hierop nog steeds geen antwoord gekregen. Er zou ook een live chat functie moeten zijn maar deze vind ik nergens op de website terug. De cadeaubon werd dus voor 50,00EUR aangerekend zonder dat ik iets besteld heb en de klantenservice van het bedrijf is op geen enkele manier bereikbaar.

Opgelost
S. J.
29/01/2025

Bestelling zoek en er wordt niets aan gedaan

Ik heb een product besteld die ik wou laten leveren in de winkel. 2 weken na bestelling ben ik naar de winkel gegaan om na te gaan wara dit product was. Daar vertelden ze me dat het product niet meer beschikbaar was en ik men geld zou terug krijgen. 2 weken later nog steeds geen geld ontvangen, dus ik stuur een klachtmail naar hun - geen reactie. Dus ik open een live chat. daar zeiden ze me dat deze geleverd werd in een post afhaalpunt niet ver van de winkel. Zonder dat ik hiervan op de hoogte ben gehouden geweest. Ik moest dus zelf initiatief nemen om te weten waar mijn pakket/geld is. Dus ik daar naartoe, is deze niet in die winkel. Als ik kijk online staat er bij de status van dat pakket nog steeds verzonden. Verder heb ik geen info over mijn pakket. Schandalig!

Afgesloten
P. S.
25/03/2024

Terug betaling nog niet ontvangen.

Beste,Op 23/01/2023 heb ik een bestelling geplaatst van twee bh’s (Bestelnummer 240 109 334 1). De zwarte bh ter waarde van €40,04 heb ik nooit aangekregen. Ik heb hier reeds een mail voor verstuurd op ma 15/01/2024 om 14:38. Op 15/01/2024 om 14:39 kreeg de reactie dat het artikel niet meer te verkrijgen is en het binnen de 48u een terugbetaling zou ontvangen. We zijn nu 3 maanden en 12 mails (periode van 15/1/24 en 7/3/2024) verder. Het is ondertussen 25/03/2024 en heb nog steeds niets ontvangen. Hopelijk wordt mij het bedrag van €40,04 zo snel mogelijk teruggestort.Hoelang gaan jullie mij nog aan het lijntje houden?Mvg Petra Senecaut

Opgelost
G. B.
27/12/2023

bedrieglijke voordelen via social deal

Beste,ik kocht via social deal een voucher voor lingerie van 45 euro die dan 100 euro waard zou zijn.Wat echter niet vermeld werd,maar toen had ik al betaald, is dar je nog eens 45 euro meer moest uitgeven om die voucher ten gelde te kunnen maken.Maw er moest minstens voor 145 euro aan lingerie gekocht worden.In de winkel aangekomen zijn er kledingstukken waar bij staat: 2 stuks kopen is 20 procent korting, 3 stuks kopen is 30 procent korting.Maar wat blijkt aan de kassa?! Deze kortingen gelden niet als je met een voucher van social deal afkomt.Leg me nu eens uit welk voordeel ik dan gehad heb met die voucher van social deal?Zonder die voucher had ik dezelfde voordelen.Dit is dus je reinste bedrog. Op zijn minst had ik moeten weten dat ik minstens 45 euro extra zou moeten uitgeven om die voucher te verzilveren.Dit lijkt me dus niet de beste reclame voor hunkemuller.

Opgelost
I. V.
4/12/2021

Problemen met terugbetaling

Beste Ik bestelde begin februari een artikel bij Hunkemöller met de betaalperiode Klara ‘achteraf betalen’. Ik kreeg enkele dagen later een mail dat men pakket afgeleverd was in de winkel en klaar was op opgehaald te worden. Echter heb ik op dat moment beslist dat ik het pakje niet meer moest hebben waarop ik naar de betreffende shop in kapellen gebeld heb en gevraagd of deze vanzelf teruggestuurd zou worden wanneer ik het pakketje niet tijdig zou ophalen, wat het geval was. Of dit al dan niet gebeurd is laat ik in het midden maar ik weet wel dat ik sindsdien betalingsherinneringen gekregen heb van Klarna en zelfs extra kosten aangerekend werden omdat ik mijn pakketje na een tijd nog steeds niet betaald zou hebben. Ik heb zowel Klarna als Hunkemöller sierpotten gecontacteerd en Klarna vertelde me dat zij hier niets aan konden doen waarop ik het geld plus boete betaald heb. Daarna heb ik op verschillende manieren Hunkemöller opnieuw gecontacteerd (bellen, mailen, fysiek in de shop) maar ik kreeg nooit reactie van hen. Ik de shop vertelde ze me dat ze ‘het wel zouden oplossen’. Intussen zijn we bijna een jaar later, is de ombuds er ook al mee bezig geweest maar ook op het reageren ze gewoon niet. Een tijdje heb ik wel contact gehad via mail maar ook deze mails werden dan opeens niet meer beantwoord. Ik heb dus betaald voor een pakket welke ik nooit ontvangen heb. Daarnaast heb ik ook nooit een terugbetaling van hen gekregen hiervoor. Maar ik geef niet op.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform