Terug

Bestelling zoek en er wordt niets aan gedaan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. J.

Naar: Hunkemöller

29/01/2025

Ik heb een product besteld die ik wou laten leveren in de winkel. 2 weken na bestelling ben ik naar de winkel gegaan om na te gaan wara dit product was. Daar vertelden ze me dat het product niet meer beschikbaar was en ik men geld zou terug krijgen. 2 weken later nog steeds geen geld ontvangen, dus ik stuur een klachtmail naar hun - geen reactie. Dus ik open een live chat. daar zeiden ze me dat deze geleverd werd in een post afhaalpunt niet ver van de winkel. Zonder dat ik hiervan op de hoogte ben gehouden geweest. Ik moest dus zelf initiatief nemen om te weten waar mijn pakket/geld is. Dus ik daar naartoe, is deze niet in die winkel. Als ik kijk online staat er bij de status van dat pakket nog steeds verzonden. Verder heb ik geen info over mijn pakket. Schandalig!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform