Terug

Verkeerde retour

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Hunkemöller

22/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15 augustus heb ik enkele artikelen besteld online bij Hunkemöller met bestelnummer 2801668643. Enkele artikelen voldeden niet aan mijn verwachtingen dus heb ik deze aangemeld voor retour. Op 11 september stel ik vast dat ik de inhouden van twee retourpakketten heb verwisseld bij het retourneren. Dit heeft geleid tot het feit dat ik mijn verloren inhoud, die aan een andere winkel toebehoort, niet meer in mijn bezit heb. Ondanks mijn pogingen om contact op te nemen met de klantendienst van Hunkemöller, zowel telefonisch als per mail, weigeren ze me verder te helpen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 3 oktober mijn pakket zo snel mogelijk terug te sturen naar mij, de rechtmatige eigenaar van deze inhoud en anders een schadevergoeding t.w.v. de nieuwe producten die in die pakket zaten. Met vriendelijke groeten, Freya Van Oudenhove Bijlage: - Bestelgegevens - Communicatie met Hunkemöller via mail


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform