Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Leveringsprobleem en foutieve informatie
Geachte mevrouw/heer, Op [08/09/2025] kocht ik een [laptop met bestelnummer BEB000058349] in uw winkel en betaalde ik er [1.423,17 €] voor. Een hele week is me telefonisch verzekerd geweest dat de laptop er wel degelijk was en ging verstuurd worden, zelfs al zag ik online dat die plots op 'niet leverbaar' stond. Toen ik hem bestelde waren er nog 5 exemplaren in voorraad. Ik had deze laptop erg dringend nodig. U deelde mij op [15/09/2025] dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Sofie Peetroons
Printprobleem
Beste, Mijn HP kleurenprinter drukt de kleur geel niet meer af. Ik heb alle raadgevingen ( printerkoppen reinigen, uitschakelen, vochtige wattenstaafjes … ) opgevolgd. Er wordt geen geel afgedrukt. Ik heb een instant ink abonnement en blijkbaar is de cartridge nog niet aan vervanging toe. Nu ben ik al dagen bezig om hulp van HP te krijgen maar dat blijkt onmogelijk. Bij uw virtuele assistent kom ik steeds in een oneindige loop van keuzemenu’s terecht. Mijn probleem lijkt in die menu’s onbestaande, dus ook na dagen geen oplossing. Een mailadres is niet te vinden, dus ook daar geen hulp. Via chatgtp heb ik uiteindelijk een Brussels telefoonnummer gekregen, waar ik een Franse computerstem aan de lijn kreeg. Mijn Frans is niet zo goed. Bij deze probeer ik het via Test Aankoop. HP controleert mijn, (slechte), kleurenprinter vanop afstand, maar kan dit probleem blijkbaar niet oplossen. Misschien lukt het wel als er wat meer mensen meekijken. Groet Ingrid Goetschalckx
Instant inkt
Geachte mevrouw/heer, Op 3/9 werd 12,99€ afgetrokken van Mastercard. Toen ik belde voor uitleg werd mij gezegd dat wij veel extra pagina’s hebben geprint in augustus, wat zeker niet klopt, want de meeste tijd krijgen we geen connectie met de printer moeten we elders printen. We moeten ook meerdere malen de opdracht doorgeven om misschien 1x te kunnen printen. Dat zou al vrij raar zijn want we moeten nog steeds geen nieuwe inkt installeren. Ik ben ook niet akkoord met het systeem. Printer werkt niet als je geen instant inkt neemt ! Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
vroegtijdige veroudering
Situatie: ten gevolge van een doorgedreven update werkte mijn printer niet meer. Dit was opgelost via de betalende assistentie. In Augustus hetzelfde probleem maar nu kon er niets meer aan gedaan worden. Software corrupt, opstart geblokkeerd en geen mogelijkheid de printer te deblokkeren. Daarna 6 u aan het lijntje gehouden op HP support door een fysiek iemand of een chatbot??? Uiteindelijk werd mij aangeraden een nieuwe HP printer te kopen. De mijne was pas uit garantie! Gezien ik niet meer van de printer heb kunnen gebruik maken heb ik het inktabonnement ook stop gezet. Omdat het toestel niet meer werkte sinds een tijd wens ik af te zien van de betaling van de laatste abonnementsbijdrage. Het is echt onmogelijk om hiervoor contact op te nemen met HP, vandaar deze weg.
tergend uitstellen van een oplossing
Sedert oktober heb ik aanhoudende problemen met mijn laptop. Op onverwachte momenten verschijnt er een blauw scherm en start het toestel opnieuw op. Telkens opnieuw wordt een herstelling voorgesteld die niets oplevert. Eerst is er een oplossing gezocht via chat, daarna telefonisch. Laptop is al 2 maal naar Hongarije gestuurd en 2 maal zijn er thuis onderdelen vervangen. Het moederbord is 2 maal vervangen. SSD en 2* RAM 1 maal. Na 4 herstellingen is het voor mij duidelijk dat dit niet zal opgelost geraken.Voor een duur toestel onder garantie kan dat toch niet door de beugel.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten