Meest recente klachten

L. D.
17/11/2025
HP

Niet geleverde producten

Geachte mevrouw/heer, Hierbij dien ik een officiële klacht in betreffende mijn bestelling met referentie [BEB000061330], die volgens uw bericht geleverd zou zijn via DHL. Op zo 28/09/2025 10:45 kocht ik 2 HP All-in-One 27-cr0047nb PC in uw online winkel en betaalde ik €1 598,00. Ik ontving het pakket (of pakketten) niet. Jullie hebben melding gedaan dat de pakketten niet geleverd konden worden op 6/10/2025 met als reden dat DHL het adres niet kon terugvinden. Het adres was reeds correct maar heb diezelfde dag nog gereageerd per email. Toen ik op 9/10/2025 nog steeds niets ontvangen had van jullie heb ik hiervoor een email gestuurd. Hierop heb ik nooit reactie ontvangen. Ik heb jullie dan maar telefonisch gecontacteerd en hierop hebben jullie een claim aangemaakt (claim E-BEMSG5165389) en contact opgenomen met DHL. Daar wisten ze te vertellen dat volgens hen het pakket correct afgeleverd werd en ze stuurden de afleverbevestiging met VALSE handtekening op terug. Ik heb jullie mijn ID met mijn handtekening doorgestuurd. Maar jullie hebben laten weten dat jullie verplicht zijn de zaak te sluiten. Op zich heel vreemd aangezien dat heel duidelijk te zien is dat er een andere handtekening op de bon van DHL staat. Track and trace met vervalste handtekeing: https://my.dhlecommerce.nl/home/tracktrace/JVGL061695288964161/9992 Niets meer gehoord van HP sinds 4/11/2025. Ik bevestig dat ik het pakket niet ontvangen heb. De door u aangeleverde afleverbon bevat een handtekening die niet van mij is, en dus geen geldig bewijs van aflevering vormt. Ik betwist de levering daarom formeel. Conform het Belgisch consumentenrecht (Wetboek van Economisch Recht, Boek VI) én de Europese Richtlijn Consumentenkoop, blijft het risico voor verlies of niet-levering bij de verkoper tot het moment van effectieve fysieke ontvangst door de consument. Aangezien dat niet is gebeurd, blijft u verantwoordelijk voor correcte nalevering. Ik verzoek u dan ook om binnen 15 kalenderdagen een passende oplossing te bieden, te weten: Een vervangende levering of Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Ludwig Dobbelaere Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
S. P.
15/09/2025
HP

Leveringsprobleem en foutieve informatie

Geachte mevrouw/heer, Op [08/09/2025] kocht ik een [laptop met bestelnummer BEB000058349] in uw winkel en betaalde ik er [1.423,17 €] voor. Een hele week is me telefonisch verzekerd geweest dat de laptop er wel degelijk was en ging verstuurd worden, zelfs al zag ik online dat die plots op 'niet leverbaar' stond. Toen ik hem bestelde waren er nog 5 exemplaren in voorraad. Ik had deze laptop erg dringend nodig. U deelde mij op [15/09/2025] dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Sofie Peetroons

Afgesloten
I. G.
11/08/2025
HP

Printprobleem

Beste, Mijn HP kleurenprinter drukt de kleur geel niet meer af. Ik heb alle raadgevingen ( printerkoppen reinigen, uitschakelen, vochtige wattenstaafjes … ) opgevolgd. Er wordt geen geel afgedrukt. Ik heb een instant ink abonnement en blijkbaar is de cartridge nog niet aan vervanging toe. Nu ben ik al dagen bezig om hulp van HP te krijgen maar dat blijkt onmogelijk. Bij uw virtuele assistent kom ik steeds in een oneindige loop van keuzemenu’s terecht. Mijn probleem lijkt in die menu’s onbestaande, dus ook na dagen geen oplossing. Een mailadres is niet te vinden, dus ook daar geen hulp. Via chatgtp heb ik uiteindelijk een Brussels telefoonnummer gekregen, waar ik een Franse computerstem aan de lijn kreeg. Mijn Frans is niet zo goed. Bij deze probeer ik het via Test Aankoop. HP controleert mijn, (slechte), kleurenprinter vanop afstand, maar kan dit probleem blijkbaar niet oplossen. Misschien lukt het wel als er wat meer mensen meekijken. Groet Ingrid Goetschalckx

Afgesloten
R. V.
3/09/2024
HP

Instant inkt

Geachte mevrouw/heer, Op 3/9 werd 12,99€ afgetrokken van Mastercard. Toen ik belde voor uitleg werd mij gezegd dat wij veel extra pagina’s hebben geprint in augustus, wat zeker niet klopt, want de meeste tijd krijgen we geen connectie met de printer moeten we elders printen. We moeten ook meerdere malen de opdracht doorgeven om misschien 1x te kunnen printen. Dat zou al vrij raar zijn want we moeten nog steeds geen nieuwe inkt installeren. Ik ben ook niet akkoord met het systeem. Printer werkt niet als je geen instant inkt neemt ! Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten
H. W.
2/09/2024
HP

vroegtijdige veroudering

Situatie: ten gevolge van een doorgedreven update werkte mijn printer niet meer. Dit was opgelost via de betalende assistentie. In Augustus hetzelfde probleem maar nu kon er niets meer aan gedaan worden. Software corrupt, opstart geblokkeerd en geen mogelijkheid de printer te deblokkeren. Daarna 6 u aan het lijntje gehouden op HP support door een fysiek iemand of een chatbot??? Uiteindelijk werd mij aangeraden een nieuwe HP printer te kopen. De mijne was pas uit garantie! Gezien ik niet meer van de printer heb kunnen gebruik maken heb ik het inktabonnement ook stop gezet. Omdat het toestel niet meer werkte sinds een tijd wens ik af te zien van de betaling van de laatste abonnementsbijdrage. Het is echt onmogelijk om hiervoor contact op te nemen met HP, vandaar deze weg.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform